Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 34

Hva slags utstyr er et absolutt "must" på feltrittbanen?

Hva mener dere at man må ha på når man er på feltrittsbanen? Både når det gjelder deg selv og hesten.

rytter: hjelm, sikkerhetsvest, ridestøvler, hansker, ridebukse, genser/topp uten flagrende ting.

hesten: sal, fortøy, hodelag, beinbeskyttere!! sprangplate.

mener jeg da:)
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Hesten: Sal, hodelag, beinbelegg (ikke bandasjer!), evnt fortøy og sprangplate.

Rytter: Hjelm, sikkerhetsvest, godt skotøy med skikkelig hæl, hansker, og klær som ikke flagrer.

Harneshaug
    Guest
    Sprangplate er ikke noe must, derimot tvert i mot, men skal helst IKEK bruke det.

Malvin Paulsen har akkurat fortalt om alt som samler seg under den plata når du hopper i sand og kombinasjon tørr sand/vått terreng, så det var IKKE å anbefale.

Rytter: Hjelm, vest og hansker.

Hest: Sal, hodelag, belegg, kopper (?).

Rytter: Hjelm, sikkerhetsvest, sko med hæl, hansker og tettsittende klær (klær som ikke flagrer).
    Hest: Sal, hodelag og belegg.
    Ingvild Oline

La meg adde: Kalvekryss som man knyter selv, altså to ganger rundt nakken - i terrenget! Dette stabiliserer nakken, og kan hjelpe å forhindre nakkeskader om man skulle dette av.
    Anbefaler også terrenghjelm, da denne har et hardt skall på utsiden. GPA, JW hjelmer osv. har større sjanse for å bli ødelagte i terrenget. Disse har også skjermer, noe som ikke er like gøy om du skulle dette av og lande på panna (har nemlig prøvd det :P )
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

hest: senebeskyttere, sal, hodelag, fortøy, kopper og senebeskyttere.
    rytter: Sikkerhetsvest, hjelm, trygge klær(ikke ting som kan henge seg fast eller flagrer)
    hansker, og sko med hel :)
    Tonje K Haugestad
    -Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go!

PitaPata Horse tickers

LisaFi
    Guest
    Malvin anbefalte oss også tøyler som glir gjennom fingrene, altså uten stoppere.

Siter Opprinnelig skrevet av LisaFi Vis innlegg
    Malvin anbefalte oss også tøyler som glir gjennom fingrene, altså uten stoppere.
    Ja, det er viktig:)

Alice Engstrøm Slyngstadli
    &
    Strokkur Fra Myrvoll

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg