Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Magen har sunket.. Drektig hoppe..

Nå har hoppa mi stått inne tre netter, hun ska følle hver tid som helst nå, og derfor er hun satt inn natterstid.
    Det jeg nå har sett er at magen hennes har sunket en del ned... Hun er ikke blitt tynnere eller innsugd i flankene, magen har bare sunket -rett og slett.
    Og i går kveld var hun litt øm i jurene, de har også begynt å vokse bittelitt

Er dette vanlig??
    Hvorfor skjer dette i tilfelle?

Hun har termin nå i midten av april..

Ismuler i Haavemoen! duredillen sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Lillehammer
    Alder
    33
    Bilder
    105
    Det er vel helst føllet som forbereder seg på å komme ut og flytter seg lenger bakover...

Hmm..
    Så da ville dette kanskje skjedd uansett om hun sto inne eller ute da?

Når den forrige hoppa mi følla så visste vi det ikke før vi så en stor forandring på magen. Magen hadde synket nedover(mot bakken liksom) og blitt litt bredere bak. 1,5-2 uker etter følla hun. Så jeg tror det er helt normalt?? :)

Okey, da ville nok dette skjedd uansett om hun var inne eller ute..:)
    Hun er jo førstegangsfødende, så jeg regner me jeg ikke vil se noenting før babyen er ute..

Helt normalt, det er rett og slett føllet som "snur" seg og legger seg i posisjon klar til å bli født.

Men det er mange flere tegn å se etter også, les på nettsida til Kvakstad Gård -mange gode tips om følling

"I reject your reality, and substitute my own" - Adam Savage

Dette er helt normalt!
    Som de andre sier er det føllet som gjør seg "klar" :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg