Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 191 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 1909
    MeretheHa
    Guest
    Åh se der ja
    Den er rågod, ikke sotte i bedre sal altså!

De er jo til korte rygger og runde hester, så den bør da passe ponnissen din? :)

Det jeg håper på nemlig^^ Driver å sparer:p
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

Eg har byrja å ri att, på ein fire år gammal hest som er ganske ute av trening pga eigar er gravid. Ho er ganske stiv, og når ting vert for tungt spring ho berre i frå det.

Korleis bør eg legge opp treninga for at dette skal vere gøy for hesten, sjølv om det er tungt?
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

MeretheHa
    Guest
    Ja, de er i overkant dyre da for en student som meg! Fant heldigvis en brukt en, men dyrt alikevel...

Spar i vei, den er knall

MeretheHa
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Ingvild Vis innlegg
    Eg har byrja å ri att, på ein fire år gammal hest som er ganske ute av trening pga eigar er gravid. Ho er ganske stiv, og når ting vert for tungt spring ho berre i frå det.

Korleis bør eg legge opp treninga for at dette skal vere gøy for hesten, sjølv om det er tungt?
    Skritte lange turer i bra terreng. Oppover og nedoverbakker. Hvis hun er innkjørt ville jeg kjørt mye.

Siter Opprinnelig skrevet av MeretheHa Vis innlegg
    Skritte lange turer i bra terreng. Oppover og nedoverbakker. Hvis hun er innkjørt ville jeg kjørt mye.
    Eg meinte når eg rir ho på bane. Ho går ute på stort område heile dagen, og er ikkje muskelfattig i ryggen. Rir på tur også, og etterkvart som eg vert betre kjent med ho kjem eg til å køyre med ho også.
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Nå går det ENDELIG rett vei her også, Martine og Charmeur bare strålte sammen idag!!!
    Jeg skal jo såklart være litt tøff i trynet, men jeg at jeg felte en tåre, det er det iiiingen tvil om..

Skal legge inn film senere, må bare få fjerna lyden på den :p

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

MeretheHa
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Ingvild Vis innlegg
    Eg meinte når eg rir ho på bane. Ho går ute på stort område heile dagen, og er ikkje muskelfattig i ryggen. Rir på tur også, og etterkvart som eg vert betre kjent med ho kjem eg til å køyre med ho også.
    På banen er det mange fine øvelser å gjøre også. Bøye henne for sjenkel, og gå litt volter med henne. Be om litt og litt, om å gjøre å ikke la seg friste.

Hun blir nok fortvilet over å ikke mestre øvelsene når hvis hun "stikker fra deg".

LisaFi
    Guest
    Merethe, hva slags sal er det da? Fortell fortell, prisklasse type RUIN eller overkommelig? Hvordan få tilpasset dem? JEg har jo hest type KORT, TØNNE og RETT og til alt overmål Blods-manke! :S

Har du blitt kvitt den andre salen? Og har du trainer`en enda?

Er det ingen som vil selge meg en Kieffer Lusitano ???
    Trenger en!!!

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg