Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 191 FørstFørst 1 2 3 4 12 52 102 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 1909
    Denne var fin! Og jeg må finne ut hvilket LB-program jeg skal hive meg utpå i 10. Mai. Valget står mellom LB:1 og LB:4, ikke ridd noen av dem før.. Noen forslag? Hvilket er greiest?

Begge er greie, men jeg synes LB4 er best, og har inntrykk av at de fleste dommere mener det samme, fordi LB4 gir muligheter til å demonstrere god ridning :) LB1 har forpartsvending (tulleting), og rygging (for tidlig i LB etter min mening), men rygging har også LB4. LB4 har derimot mange muligheter til å vise gode overganger. Her kan man score gode poeng på god ridning, nesten uansett hest.

Embla løper baklengs, så er ikke ryggingen jeg er redd for.

Overganger burde være en fin mulighet ja.. Fikk nylig vite at klubbmesterskapet mest sannsynlig går i LB:4, så kan jo være greit å ha ridd programmet for en dommer før vi starter det i klubbmesterkskapet. :)

Ponnien var fantatisk idag. 45 min aktiv dressur i ridehuset og vi bare samarbeidet. Herlig <3
    There is something about riding down the street on a prancing horse that makes you feel like something, even when you aint a thing...
    ~Will Rogers~

Kan man bruke denne tråden til å f.eks. legge ut bilder man har tatt av folk man synes er flinke til å ri? Eller skal vi lage en egen tråd for det? :)

LisaFi
    Guest
    Husk at du i prinsippet helst bør spørre dem som er på bildet om det er greit da, er ikke alle som liker å bli diskutert?

gaah!!! ny dressursal gleder meg til å ta den ordentlig i bruk.
    (christine26)

Min blogg

Siter Opprinnelig skrevet av LisaFi Vis innlegg
    Husk at du i prinsippet helst bør spørre dem som er på bildet om det er greit da, er ikke alle som liker å bli diskutert?
    Såklart. :) Dette er uansett snakk om ei som er på forumet. (synapsi)

MeretheHa
    Guest
    Nå har jeg også fått ny dressur-sal... den er spesiallaget for arabere faktisk! Heter Arabian...ett eller annet. Dyr sal, noen som har kjennskap til den?

I tillegg er den laget for kvinnelig anatomi, og den er helt super å sitte i!

Merehte: har hørt de salene er fantastiske å ri i. Jeg har veldig lyst på en sånn !
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg