Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 191 1 2 3 11 51 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 1909

Dressur Snikk-Snakk

Vi er jo en gjeng med jenter, hvertfall et stort flertall av oss her inne på FH jenter, og det ligger i våres natur å kjegle litt. Så det er jo klart, VI ELSKER DISKUSJONSFORUM!!

Mange av våres kjære tråder avsporer ofte, fordi det er en eller annen som sier noe, hvor noen misforstår mens andre forstår det. Dette er ingen feil fra noen av oss, men det er like naturlig som alt annet her i verden. Vi er mennesker, og skapt til både å feile og skape suksess. Derfor tenkte jeg at jeg ville lage denne "avsporingstråden", hvor alt som blir diskutert som ikke omhandler det temaet som tråden er laget innunder, skal overføres hit. Her kan vi diskutere alt vi vil, snakke om forskjellige ting, spørre, grave, kjefte og smelle, uten at det hele blir OT-relatert!!

Enjoy!!

ikke dumt!!

Fantastisk
    Jeg har verdens fineste hester!!!

Caron Indoctro Brilliante Henriette444 sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Sunnmøre
    Bilder
    8
    Hadde håpt på en noen gode dressurøkter i fineværet, men neida, løs sko i går og ingen sko idag.. Så blir til at jeg kjører hesten til hovslageren for å få fikset! Da får jeg i alle fall ri i morgen!

"Perfect practice makes perfect" -Kyra Kyrklund-

Med stjerner i sikte Ingus sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Sted
    Oslo, 18
    Bilder
    11
    Fin tråd, greit å ha et sted å sniksnakke om det man er opptatt av :p

Om 3 uker skal jeg ri for David Oliveira igjen, gleder meg
    Sist endret av Ingus : 26-03-2009 kl 13:50
    Alle de nevnte feilene forsvinner så snart hesten kommer under hjelperne.
    -Müseler

Helene, Pånni og Conrad Helenepia sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Mosjøen
    Alder
    28
    Bilder
    8
    Super Enda flere tråder å følge med på :p
    Jeg var forresten å red trening for Helle Slupphaug i går! Det var supergøy, og for første gang på leeenge klarte ponnis å galoppere på høyre hånd uten å vrangstille seg Yeeey! Fikk løstnet en del i går gitt :)
    I all ryttersport skal hensyn til hesten alltid komme først *Code of Conduct*

Jeg skal ri for Laila Ruud i helga - noen som har erfaring med henne? Jeg aner egentlig ingen ting. Noen sier hun er flink, andre vil ikke ri for henne. Jeg aner ikke hvem det er en gang :p Gleder meg uansett - input er alltid gøy! :)
    Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Siter Opprinnelig skrevet av HanneBF Vis innlegg
    Jeg var ute å red på ny hest igjen igår.. Denne gangen var det den 5år gamle Shagya Araberen "Rabi" jeg prøvde meg på, uten problemer (MED hjelm Marianne.. ). Jeg blir bare mere og mere god til å prøve meg etter frygten tok meg, men samtidig som jeg blir mere og mere kylling.. haha...

LisaFi
    Guest
    Tror ikke du er i ferd med å bli Kylling jeg HanneBF, bare eldre og klokere...

Siden jeg ikke har drektig hoppe lengre (kastet, for dem som ikke har fått med seg det :( ) - så må jeg sette henne i gang igjen nå jeg også.

Noen som har noe forlag på progresjon i treningen fra nå? Stått i "hele" vinter (fra nov, ca). Gått ute hver dag, men beveget seg lite grunnet store snømengder. Høver har vintersko, men jeg planlegger å gjøre en liten helsemessig "refreshment" på henne før jeg starter å ri for alvor.

Hva ville dere gjort fra nå? Hun var i veldig godt skikk når jeg satte henne på "utegangen" (av arbeidsmessige årsaker) i høst. Hvor lenge venter man før man begynner å ri treninger og sånt?

*ivrig*

Helenepia; jeg tafset på hesten din her om dagen! Nyyyydelig! Holdes det dressurtreninger hos dere?

Siter Opprinnelig skrevet av LisaFi Vis innlegg

Siden jeg ikke har drektig hoppe lengre (kastet, for dem som ikke har fått med seg det :( ) - så må jeg sette henne i gang igjen nå jeg også.
    Nei, så trist, da :(

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg