Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 36 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 353
    Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    30
    Bilder
    50
    Veldig fin størrelse, og hun er forsiktig og positiv ut. Du kommer nok til å ha litt av en jobb med å kneppe henne ned, hun var fryktelig trang. Men med bittskifte og mye jobb så går det nok. Det som er viktig er jo om kjemien stemmer, om den gjør det så kan man gjøre underverker.
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Siter Opprinnelig skrevet av MonaB Vis innlegg
    tipper hun ser det selv, så er nok ingen poeng i å kommentere det mer, hun kjenner jo ikke hesten.
    Men det er vel en grunn til at hun legger ut tråden?

jo, men hun er jo sprangrytter,og kan jo hoppe... og enhver idiot ser jo at dette ikke ser bra ut. er kjipt å få det trøkt i trynet av ALLE som svarer i tråden liksom...

og jeg fikk inntrykk av at hun lurte på om dette kunne være et smart kjøp for henne, ikke om hun ser ut som en GP-rytter...
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

vel, jeg sa det fordi jeg trodde det var en annen hest.
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

og jeg fikk inntrykk av at hun lurte på om dette kunne være et smart kjøp for henne, ikke om hun ser ut som en GP-rytter...
    Men det kan vi jo ikke vite, vi er jo nødt til å snakke ut fra det vi ser på bildene

hehe, jeg skjønner jo det, men vet god at ting slettes ikke er lett når man skal ri en ny hest, og det kan se jævlig ut. men alle som har sett henne på SW vet jo at hun er den fødte sprangrytter det jeg mente....

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Siter Opprinnelig skrevet av Pernooh Vis innlegg
    Men det kan vi jo ikke vite, vi er jo nødt til å snakke ut fra det vi ser på bildene
    jo? det står i førsteinnlegget...

Synes den ser innmari spent ut i overlinjen og nakken.
    Den bør nok rides lang og dyp en stund. Den "knekker" på nakken, men senker ryggen ser det ut til.
    På den annen side, fin størrelse, ser positiv ut.
    Om du liker hesten, har den rette magefølelsen, føler at dette er en hest som du kunne tenke deg å bruke tiden din framover på så go for it

tror også den kan bli riktig fin, få brynt deg litt på dressuren og da:)

hehe, jeg skjønner jo det, men vet god at ting slettes ikke er lett når man skal ri en ny hest, og det kan se jævlig ut. men alle som har sett henne på SW vet jo at hun er den fødte sprangrytter det jeg mente....
    Ja, og det vet jeg, men når hun legger ut bilder og spør om vår mening, må man få si sin mening, og man må snakke ut fra de bildene man ser.

Ikke noe vondt ment på noen måte

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg