Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 36 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 353
    enda flere :)

ehm... ingen kommentar! :o

hun er så søt og kosete! veldig fin på bakken!

det er jo bra:) det meste av "feil" går sikkert an å trene vekk, og hvis du likte den bør du ikke nøle med å kjøpe.
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Skal du ha det spranghest bør du lete litt mer, den hadde veldig dårlig sprangteknikk.
    Har du solgt SW:(?
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

Vet du om det er Bambi som har stått på Marits Rideskole?

Jeg synes den ser veldig spent og sterk ut til tider, men allikevel veldig fin! Synes den hadde helt passe høyde for deg. Hvis du mener det er den rette hesten, så hvorfor ikke?:)
    Sist endret av .Silje : 16-03-2009 kl 00:05

Siter Opprinnelig skrevet av Miroxx Vis innlegg
    Skal du ha det spranghest bør du lete litt mer, den hadde veldig dårlig sprangteknikk.
    det synes jeg er litt feil å si... hun sier at hun ikke er vandt med den, og blir hengende masse i tøylen. ingen hest hadde vist god teknikk da... tar tid å venne seg til overgangen ponni/hest.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Siter Opprinnelig skrevet av Miroxx Vis innlegg
    den er drit god! bare jeg som ødelegger for den...

Siter Opprinnelig skrevet av .Silje Vis innlegg
    Vet du om det er Bambi som har stått på Marits Rideskole?

Jeg synes den ser veldig spent og sterk ut til tider, men allikevel veldig fin! Synes den hadde helt passe høyde for deg. Hvis du mener det er den rette hesten, så hvorfor ikke?:)
    ja er den jeg kjøper den nok når jeg får solgt sw og bambi har gått igjennom vet sjekk

Om det er den hesten jeg tror, så har den ikke bra teknikk. Men mulig det er feil hest da:)

Edit; da er det nok feil hest. Tusle ut :p
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

R.I.P Zalo <'3 Augustina sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    26
    Bilder
    1
    Den ser veldig søt ut Caroline! Blid og ærlig, selvom den er innmari spent i nakken/overlinjen- men det kan jobbes bort.

Synes ikke den har dårlig teknikk, men det ser ut som den blir hemmet av at den er spent, og at du er en ny rytter for den (og ikke minst, du rir ikke på ponni-SW!!). Det ser også ut som den er veldig forsiktig?

Om du føler kjemien stemmer mellom deg og hesten, og du virkelig vil ha denne, er det nok ingen dårlig hest. Masse dressur i starten for å få riktige muskler og få en løs hest tror jeg løser mye! (og ja- bytting av bitt, det enkle er ofte det beste :) ).

Håper på flere bilder, gjerne film
    AUGUSTINA&LÖWENHERZ
    Et grundig arbeid gir et godt resultat.
    - Blogg -

Den så veldig spent ut. Ser også ut som om du til tider er litt hard i hånden, med så sterkt bitt bør man være litt obs.

Ellers en ganske snasen frøken:) Dere blir nok et flott par

tipper hun ser det selv, så er nok ingen poeng i å kommentere det mer, hun kjenner jo ikke hesten.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg