Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 36 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 353

Bambi og Caroline

Er første gang jeg rir den i sprang og andre gangen i dressur, og vil ikke ha kommentarer om bittet! for er ikke min hest ennå.. men setter pris på kritikk, er jo ikke bare bare å sette seg opp på en hest etter å ha kun ridd ponni i 2 år :p men sånn ellers syns dere jeg skal kjøpe den eller vil den ikke passe meg? :)

Pen hest, men så veldig spent ut i nakken?
    *Hvil i fred, Halo Po*
    <a href=http://hest.no/blogg/blogg.html?bid=22373 target=_blank>Bloggen</a>

skjønner at du ikke vil ha kommentar på bittet, men jeg ville spurt om å få prøvd den på et vanlig trinsebitt. det er jo greit å få vite hvorfor de mener den må gå på pessoa....

den så litt spent ut i nakke og rumpe, men når dere blir kjent blir det sikkert en knallhest! fin str til deg
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Siter Opprinnelig skrevet av Miroxx Vis innlegg
    Pen hest, men så veldig spent ut i nakken?
    Har den ikke noe underhals også?

enda flere :)

begynner med litt bommer :) hun stakk litt i starten

Den har en flott farge!

og en Pille på slep StelpaogMalin sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2007
    Sted
    Oslo/Ås
    Alder
    27
    Denne kledde du

Så muligens litt spent ut til tider, sikkert forsterket av den litt "høye formen". Om du skal kjøpe den er jo litt vanskelig å si, synes du den er morsom å ri på, så er det jo en fin hest å kjøpe, om du ikke koste deg glugg ihjel, så kan du vel egentlig bare glemme det. Ingen vet bedre enn deg selv
    Stelpa fra Toregarden<3
    Never give up on the things that make you smile.

Størrelsen var veldig fin, og pen hest, men den så ganske anspenst ut?

Hvor gammel er den?

Om du skal kjøpe den er det jo kun du selv som kan avgjøre, men det så ut som en morsom hest, absolutt :)

Siter Opprinnelig skrevet av MonaB Vis innlegg
    skjønner at du ikke vil ha kommentar på bittet, men jeg ville spurt om å få prøvd den på et vanlig trinsebitt. det er jo greit å få vite hvorfor de mener den må gå på pessoa....

den så litt spent ut i nakke og rumpe, men når dere blir kjent blir det sikkert en knallhest! fin str til deg
    den går visstnok ikke på pessoa til vanlig, har sett hun blitt ridd endel(står på stallen hvor jeg står) har ridd henne i dressur på vanlig trinse, og skal ri henne i vanlig trinse imorra også :) også skal vi nok prøve å hoppe uten pessoa til helgen igjen

så setter vi hinderet gradvis opp :) gikk ikke helt bra da siden jeg ikke er vant til den måten hun hopper på :)

ehm :p

Obs!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg