Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 30

Christin og Niña

Det er egentlig helt håpløst føre på ridebana nå, snø til midt på pipa omtrent som er kram, tung og bløt, i tillegg til snøhauger som har falt ned fra ridebanetaket som er mer eller mindre spadd i stykker. Sporet derimot er knallfint, men man kan jo ikke ri der hele tida heller. Jeg ønsker meg en traktor som kan plane ut og trykke ned snøen til et jevnt, hardt dekke..

Men med været som er nå om dagen, må man nesten prøve å få trent litt når man har mulighet til å få fri til å bruke litt tid i stallen! Selv om det blir så altfor tungt for Niña i snøen på midten, slik at hun ikke orker å bære seg, og slipper både rygg og konsentrasjon, er jeg ganske fornøyd med formen hennes om dagen. Jeg får til å ri 2-4 ganger i uka, og prøver å putte inn en tur iaf én av dagene, så det er jo ikke hardtrening vi driver med heller.. Men jevnt over har vi nå stabile og jevne økter, så det er en forbedring fra i sommer!

Jeg ser jeg har alt for lett for å vippe meg fremover; veldig rett og fin i linjen fortsatt, men ryggen fremover og beina bakover ser litt ubalansert ut.. Tips til hvordan rette på dette?

Det blir da litt oppover og løft i henne over takrashaugene hvertfall

Vi har også begynt å krysse beina.. I alle fall veldig lett til ene siden; den andre kanten går ikke på dumme dager.. Men ingen skal da klage på at jeg ikke hjelper til med vekta hvertfall :err

Og til slutt et rent idyll-bilde

Fine bilder og pen hest :)

Silje og Tindra
    Guest
    Du verden som tiden går! Husker når du fikk henne. Hun har blitt finfin!

EliFi
    Guest
    Jeg har akkurat samme problemet som deg, sånn sitsmessig. Har fått en del gode råd på ridebildetråden til meg og Villfly, du kan jo se der.. Du har jo også relativt nylig vært gravid, sitsen kan kanskje skyldes det til deg også?!

Fin hest du har!! :)

Pröv å press rumpa fremover i salen, altså att du setter det litt frem når du rir lett og att du fokuserer på det også når du sitter nede - skal föles som om du har veldig mye hest forran deg -
    har hjulpet noe for meg i min nyblevne karriere som dressurtantewannabe - og du vet jo hvordan min sits har värt (er) :)

Åå, så nydelig hun er *mimre tilbake til Syveræstre*

Og så STOR hun har blitt! Og denne der skal du ha meg til å sitte på?! Hihi Kan passe lille Rasmus mens du rir jeg

Så nydelig hun er blitt!
    Husker henne godt som liten spirrevipp når EO hadde sin storhetstid

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Så fiiin! Er den så sort, eller gjør vinterpelsen den mørkere?

Siter Opprinnelig skrevet av Frida&Jameel Vis innlegg
    Åå, så nydelig hun er *mimre tilbake til Syveræstre*

Og så STOR hun har blitt! Og denne der skal du ha meg til å sitte på?! Hihi Kan passe lille Rasmus mens du rir jeg
    Det tror jeg du fikser hur lett so helst Dessuten er hun ikke sååå stor, omkring 165. Så pittelitt høyere enn Nabih bare :p

Siter Opprinnelig skrevet av Embliss Vis innlegg
    Så fiiin! Er den så sort, eller gjør vinterpelsen den mørkere?
    Hun er svart, dog solblekes hun litt på sommeren :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg