Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 49 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 481
    For en fantasisk jobb du har gjort med han! Man kjenner ikke igjen hesten jo! Han har blitt en ordentlig hest :)

All ære til deg, Andrea! Du har gjort en fantastisk jobb med ham!

Siter Opprinnelig skrevet av Siiilje Vis innlegg
    For en fantasisk jobb du har gjort med han! Man kjenner ikke igjen hesten jo! Han har blitt en ordentlig hest :)
    Han var da ordentlig hest før, da. Altså en sånn rimelig god traver (tror han tjente rundtom 440 000,- eller litt under) som jeg fant ut at skulle få en fin pensjonisttilværelse som dressurhest. Dessverre kan jeg neppe ha ham hesten av livet hans, ettersom jeg nok skal "ut i verden" og studere, men vi koser oss fordeom. :)

Hvor gammel er han?:)

Siter Opprinnelig skrevet av Embliss Vis innlegg
    Han var da ordentlig hest før, da. Altså en sånn rimelig god traver (tror han tjente rundtom 440 000,- eller litt under) som jeg fant ut at skulle få en fin pensjonisttilværelse som dressurhest. Dessverre kan jeg neppe ha ham hesten av livet hans, ettersom jeg nok skal "ut i verden" og studere, men vi koser oss fordeom. :)
    :p
    Jamen, da kan han brukes til alt da :)
    forresten: for en tolmodighet du har hatt med han, siden han har forandret seg sååå mye!

Siter Opprinnelig skrevet av sPiKE Vis innlegg
    Hvor gammel er han?:)
    Han er født i 1996, altså 13 år i år. :) Han gikk som traver til han nådde max. alderen. :)

Kjempefin jobb du har gjort med han Andrea, utrolig hvor fin den hesten har blitt!

Sender min traver oppover med det samme jeg :p

"Hestebloggen":http://www.hest.no/blogg/blogg.html?bid=19954
    Min blogg: http://www.trrs.blogg.no

They can take tomorrow and the plans we made -
    But they can never have yesterday !

mj - gone to soon.. </3 Kaja sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Bergen
    Alder
    28
    Bilder
    2
    Jeg elsker den måten du har bygget han opp på, spesielt dette med hopping. Ingen som er så flinke til å ta det gradvis. Og han er bare sykt fin å se på!

Siter Opprinnelig skrevet av Kaja Vis innlegg
    Jeg elsker den måten du har bygget han opp på, spesielt dette med hopping. Ingen som er så flinke til å ta det gradvis. Og han er bare sykt fin å se på!
    Takk. :) Vi skulle jo eeeegentlig ikke hoppe i det hele tatt, da. Så jeg føler påenmåte at jeg gikk veldig bort fra planen min. :p

Utrolig bra jobba! Imponerende rett og slett.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg