Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14
    Siter Opprinnelig skrevet av EvaV Vis innlegg
    hehe, jeg skal også shoppe brune ridestøvler, jodphur bukser og tweedjakke fra altforrytter.no når jeg blir rik digger engelsk stil!
    Stilig!!

Kanskje vi skal oppfordre til å komme med tips om annet enn bare støvler.. Tips om hvor man kan finne klær og utstyr i engelsk stil mottas herved med takk :)

Vet at de hadde de stövlene på lilleström hests og hund - www.netthest.no - i fjor hvertfall, de durberry, fantastiske å ha på seg, og funker like godt å ri i som å gå rundt i :)

Siter Opprinnelig skrevet av Nettan Vis innlegg
    Vet at de hadde de stövlene på lilleström hests og hund - www.netthest.no - i fjor hvertfall, de durberry, fantastiske å ha på seg, og funker like godt å ri i som å gå rundt i :)
    Da er det kanskje håp om å finne slike innenfor landegrensene hvertfall :) Tnx

Drar opp denne jeg :)

har veldig lyst på sånne støvler. Er det noen som vet om dem fra Høøks er gode? eller har dem fra Ariat f.eks?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg