Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 66
    LC dressur, og 60 cm. sprang. Hvis jeg er kjempetøff på nyåret, kanskje 80. :p
    Ingvild Oline

Starter LA nå med Kalle som nettopp er blitt 6 år:) Vi skal ut i 6 årsklassene og MB i løpet av året:)
    Jeg har verdens fineste hester!!!

Junior Member Anna sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Stranda/Ålesund, 18 år
    Startar LB og LA dressur og opptil 90 cm i sprang, og middels/vanskelig køyring med Frikken.

HanneBF
    Guest
    Har startet Prix St.Georg dressur. I år skal vi ride Intermediäre....

Lett klasse kjøring (Holter er nok klar for middels, men trenger flere godkjente lette klasser før vi kan starte middels).

LD, og muligens LC dressur med Tora iløpet av året (hvis hun lærer seg galloppfatning).

Hvis vi får galloppen til å sitte bedre er det mulig jeg og Holter prøver oss i LC/LB dressur i løpet av året (hvis Natalie tør, har litt stevnenerver).
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Har ikkje hest eg startar med lengre, men med førre merra mi starta eg LC dressur. Hadde sikkert kunna starta 40 cm sprang og lett køyring også, men så langt kom me aldri.
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Sprang: 90 cm.
    Dressur LC, men er klar for LB:)

Alice Engstrøm Slyngstadli
    &
    Strokkur Fra Myrvoll

Vi starter oftest LC og LB i dressuren. Ingen ambisjoner om å klatre her på en goood stund. I sprangen rir vi 60cm, men målet er 80cm i løpet av sesongen. Så får se! :)

Starter jevnt LA i dressur, og har også startet MB - og det skal vi fortsette med! I sprang har vi ridd 120 klasser, men er nede på 110 nå pga. mye trøbbel de siste mnd.
    I feltritt har vi vært ute i cnc*, men aldri fullført, pga. en rekke uheldige omstendigeter. Men har ridd mange 100 cm!
    Håper på 130 sprang i år, og mer MB dressur:)
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

R.I.P Zalo <'3 Augustina sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    25
    Bilder
    1
    Starter 80 og 1m i sprang, skal debutere 1.10 på søndag ( :O ). Regner med at jeg blir på 1m-1.10 nivå etter det I dressur starter jeg forløpig bare LC med Zalo, men har startet opp til LB. Zalo skal også gå en LB i løpet av sesongen. I feltritt blir det vel bare knøttecuper, men han kan fint gå 80 :)
    AUGUSTINA&LÖWENHERZ
    Et grundig arbeid gir et godt resultat.
    - Blogg -

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg