Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 66
    Hegepii
    Guest
    Ridd LB dressur i fjor, skal ut i LA dressur når jeg blir frisk :) Hesten går middels, skal ut i middels og forhåpentligvis PSG i år :)

Har gått opp til 1 m sprang, går 110 på trening, selv om det ikke har blitt så mye sprang på en stund..

LB dressur. Skal også begynne å ri FH-klasser i dressur. Vil vel starte på nivåklasse 2 da.
    Sist endret av Marthe : 08-06-2009 kl 19:29
    carpe diem quam minimum credula postero

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    24
    Bilder
    96
    Siter Opprinnelig skrevet av Langbeinet Vis innlegg
    80 og 1m sprang :)
    satser på 110 i løpet av 2009 ;D
    Signerer!

LA dressur er vel det jeg har startet tidligere, så skal starte det så fort hesten er klar for det. 80-90 cm sprang...

med karisma satser jeg på at det går bra å starte LB før sommeren en gang...
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

lager utegang:) JanneogTanha sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Gyland ved Flekkefjord
    Alder
    31
    Bilder
    25
    starter 80-120 Km med Tanha.

Ingenting er umulig,alt er mulig!

Pleier å starte LB dressur og 70-80/85 cm i sprang.
    Målet i år er LA dressur og 90 cm sprang.
    linndi&tanja <3 go'jentene

Har startet opp til 1 m, men har ikke startet sprang siden august nå, pga. behandling. Satser på 110 m i løpet av året. Har startet LC dressur.

Dresurrytter på isis Spói sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Rauland
    Bilder
    10
    Da jeg startet litt stevner så var det mest LD og LC i dresur.
    I sprang startet jeg mest 60cm og litt 80cm innimellom:)
    It takes days and years to built trust, it can take one minute to break it !

Har starta LA med min fjording og 70-80 sprang.

Har ikkje gått så bra i LA klassene i fjor (2008). Rei till 55-56% i september 08 og det er eg ikkje fornøyd med, men har no funnet ut kvifor og håper å få orden på det etter kvart. Hesten har nemlig pådratt seg ein kraftig låsning i lumbalen og fekk etter kvart betennelse der. Vart oppdaga ved termografi av hesten. Ho er no til behandling og håper vi etter kvart kan begynne opptrening igjen og være ute i la igjen i løpet av våren ein gang. Da skal vi ovr 60% om hesten fungerer igjen. Og middels dressur er/var også planen. No får vi sjå om hesten kommer seg igjen skikkelig først før det blir noko mål.

Sprangen har også ikkje gått sånn super bra pga samme grunn så håper å komme lenger der, men det skal vi bruke litt tid på så det får vi sjå. men målet er å komme opp i minst 1 meters hoppning da hesten fint klarer det om ho er i orden.

R.I.P Zalo <'3 Augustina sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    25
    Bilder
    1
    Zalo går 80-1m for øyeblikket. Skal starte en 105 neste helg (9-11), også en 1.10 i løpet av våren ;D Hopper 1.10 med han på treninger hjemme, så burde klare å starte det også.

I dressur starter vi forløpig bare LC, men han kan lett gå LB. Går øvelser til LA. Starter kun LC med han enda, for å bygge oss litt opp. Han spenner seg veldig og titter endel i dressuren, derfor rir vi noe som ikke er så krevende til alt faller på plass- og når det har falt på plass, starter vi høyere :) Håper at vi får startet en LA til neste høst/vinter, men det er vel litt å ta i enda- men man vet jo aldri :P

I feltritt skal vi starte noen knøttecuper for å komme igang.
    AUGUSTINA&LÖWENHERZ
    Et grundig arbeid gir et godt resultat.
    - Blogg -

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg