Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 7 av 7 FørstFørst ... 5 6 7
Viser resultater 61 til 66 av 66
    Har ridd flere LA dressur med plasseringer, feilfrie runder opp til 1.20 sprang og 100 cm feltritt. Målet i år er cnc* feltritt og muligens 1.30 sprang
    Hvil i fred mine tre stjerner..

Anno Nittionio 22.09.2012 <'3
    Vivat 24.09.2011 <'3
    Night Effekt 16.06.2008 <'3

Jeg skal starte for første gang i western i april, og da blir det D-stevne.
    Hollywood og Henriette

Jeg og Fønix (fjording f.08) har akkurat vært ute og startet LB i dressur :) men skal ut i LA i slutten av mars. Ellers så har vi startet 60 i sprang og LC presisjonskjøring

Tinkertanker ellbell sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Heradsbygd
    Alder
    31
    Bilder
    23
    Jeg skal ut og starte LA til helgen med tinkertoget :) Blir gøy, er bare klubb så vi ligger nok ikke i stabil LA ennå, men på en god dag så kan vi snuse på middels... DET vet jeg ikke om vi skjer noen gang men...

HAr starta 70cm sprang og det holder i massevis! :)

Only those who greatness see in little things, worthy are the simple, are happy in their ways. -Runrig-

Oppdatering

Starter fortsatt Lett DMP (LB) med Tora, men kan gå enkeltklasser i middels (har debutert i middels presisjon, og satser på å debutere i middels dressurkjøring dette året). I ridning holder vi oss til LC/LB. Sprang tør vi ikke

Holter starter kun dressurkjøring, og skal ut i middels klasse denne sesongen.
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Å herrejesus så lenge siden jeg har vært med på stevner, men min "merittliste" er sprang opp til en meter.. Ble disket da hesten bråstoppet på et BRUNT hinder. Han er brun altså, så det var derfor det var litt "artig". Har startet LC med 66,7 prosent eller noe sånt. Har også startet barrelracing og kom på 5. plass eller noe sånt. Har ikke så rask hest, men jammen var han smidig rundt tønnene Har også startet trail en gang, men da ble vi også diska da gampen velta porten fordi de hadde glemt å legge på sandsekkene slik at den sto stødig...

Vet ikke om dette går under "klasser", men siden vi ikke har så mye ellers å skryte av så har vi vært med på påskeritt(utkledningsritt) hvor vi avbrøt da hesten var som en tikkende bombe. Men vant premie likevel da laget vårt hadde best kostyme . Har også startet på Hubertusrittet med lånt hest og da vant vi salsåpe og hestegodt for beste antrekk:) http://i55.photobucket.com/albums/g1...ening200-2.jpg

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg