Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 29

Tråd: Dyresport

Siter Opprinnelig skrevet av Timmyjenta Vis innlegg
    Jeg fikk pakken i dag!!
    ENDELIIIIIG!!

Kjempefornøyd med innholdet- fint brodert og alt. Så det var verdt å vente på men likevel...
    Bra du fikk pakken "så fort"

Siter Opprinnelig skrevet av Ninja007 Vis innlegg
    Bra du fikk pakken "så fort"
    *ler*

Ja føler jeg ventet i en evighet! :p

Men de to ukene det skulle ta ble jo "bare" til seks såh...
    Christine og Besta sin hjemmeside:)

Hvil i fred, Sprite Girl<3 03.09.92-13.01.12

Tok en råkjangs jeg. Har bestilt greipet. Og har forhåndsbetalt. Betalte du på forhånd Timmyjenta?
    *håper innmari det kommer fort* Hvis ikke blir det første og siste gangen for denne butikken....
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Fikk mail i går om at pakken var sendt, fikk sporingsnr og greier. På den linken stod det forventet levering den 1 oktober...! Synes dette var raskt nok jeg :p *krysser fingrene for at det kommer som planlagt*
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Nei, betalte da jeg hentet pakken.

Meg har fått pakken. Fikk den i går. Syntes 4 arbeidsdager dager var raskt jeg ^^, Og det tar jo litt tid før hentelappen dumper i posten også.

Har bestillt igjen. Greip til meg denne gangen. Forhåndsbetalte også denne gangen.

Bestilte 14 mars.. ikke fått noe annet enn automatisk ordrebekreftelse ennå. Skal sjekke om summen er dratt fra kortet, så sender jeg en mail med spørmål om hvorfor jeg ikke får noe oppdatering siden jeg fikk det forrige gang :p

edit: Fikk sporingsnr i dag 17 mars.
    Sist endret av tipsy : 18-03-2011 kl 09:01

Tok sjansen å bestilte på nytt herfra jeg.. En enkel pannreim med brodering-jeg velger å være optimist og hååååper jeg har den innen neste fredag!

Pannereimen er IKKE dukket opp, får heller ikke svar på mail eller når jeg ringer...

Lette etter evt info om hvordan man avbestiller ordre.. Noen som vet? Eller er det bare å sende mail??

Har skrevet det i mail også som jeg sendte, så håper på respons snart.... Åpent 365 dager i året, 24 timer i døgnet du liksom...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg