Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 29

Tråd: Dyresport

Silje og Tindra
    Guest

Dyresport

Dyresport
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Dyresport

Noen som har erfaring med denne nettbutikken?
    Bestilte et dekken (som jeg betalte samtidig) derifra for 3 uker siden og det er ennå ikke kommet. Det står ikke oppført noe telefonnummer på siden, og de svarer ikke på mail :/

Åh! Takk! Det skal jeg gjøre :)

Hva er det for slags stil å ikke svare på mail når man driver nettbutikk?
    Jeg har bestillt fra Dyresport, men i oppkrav.
    Ser ut til at de som driver har veldig god tid, og at de ikke gidder svare på mail.
    Skrev i en mail at jeg måtte avbestille om jeg ikke kunne få noe svar på når pakken ble sendt.
    Men ikke noe svar...hadde jeg betalt på forskudd, ville jeg eksplodert.

Fortsetter denne kundebehandlingen (eller fraværet av behandling i det hele tatt), spår jeg hele virksomheten til helvete.

Jeg bestilte to ting herfra den 3/8. Begge deler skulle broderes og leveringstid 2-3 uker.
    Sendte mail på fredag forrige uke og lurte på hvor tingene blir av.

Fikk svar samme dag at de var lagt en annen plass hos de som broderer, men at han skulle purre på de og så satset han på at han hadde de hos seg og fikk videresendt dem på mandag. Har fremdeles ikke hørt noe, og begynner nå å bli rimelig sur!

Skal sjekke posten nå etterpå, og har de ikke kommet da heller sender jeg mail IGJEN og hvis det da ikke er noe på gang så...

Kjenner flere som har bestilt derfra uten problem, så er jo typisk den ene gangen jeg skal ha noe..
    Christine og Besta sin hjemmeside:)

Hvil i fred, Sprite Girl<3 03.09.92-13.01.12

Jeg fikk pakken 3-4 måneder etter jeg bestilte :O

Siter Opprinnelig skrevet av Ninja007 Vis innlegg
    Jeg fikk pakken 3-4 måneder etter jeg bestilte :O
    :eek:

Så lenge orker ikke jeg vente! Da blir det kjøp en annen plass ja...

Noen som har positive erfaringer? Så de hadde et flott greip til jentungen der... men gidder ikke vente i flere mnd!
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Jeg fikk pakken i dag!!
    ENDELIIIIIG!!

Kjempefornøyd med innholdet- fint brodert og alt. Så det var verdt å vente på men likevel...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg