Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 23
    Okey.. Men må disse vitnene være med når kontrakten skal underskrives av meg og fôrvert? Eller kan jeg skrive kontrakten og så få underskrift fra vitnene?

Vitner skal/bør vel, såvidt meg bekjent være til stede når underskrivinga av kontrakten skjer.
    Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Ok :) Tusen takk for hjelpen!

Siter Opprinnelig skrevet av Linda Vis innlegg
    Okey.. Men må disse vitnene være med når kontrakten skal underskrives av meg og fôrvert? Eller kan jeg skrive kontrakten og så få underskrift fra vitnene?
    De må jo være til stede? De er jo vitner, altså skal de vitne om at kontrakten er underskrevet av begge parter og sånt..? :)

stridds
    Guest
    TUSEN TAKK!! Du er en knupp!

Vet ikke helt om dette er rette plassen å spørre på, men gjør ett forsøk jeg:) Hva er fornuftig pris om man skal ha forrytter ca 3 dager i uka?
    Hørdur fra Hofsstödum, Tøfradis fra Isdal, Gæfa fra Skeidsvoll, Løngtroll&Hytex..

Likte den forrytterkontrakten. har leitet etter en en stund nå:)

Fint å få en oversikt over hva man må passe på når man skal hyre fôrtaker/fôrytter etc! :)
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Noen som har en kontrakt for prøveperiode før salg?

Bare minne om denne siden det har blitt dratt opp noen fôrkontraktspørsmål den siste tiden. Denne tråden ligger altså klistra på Diverseforumet, så om noen skulle ha problemer med å finne den så må de bare leite litt bedre
    Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg