Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 41
    Reaper
    Guest

Får ikke sove hos kjæresten:/

Jeg er så forbanna på mamma akkurat nå, jeg får ikke lov til å sove hos kjæresten min!
    F***
    hun sier at hun ikke synes det passer seg..hallo liksom..vi er i det 20 århundre..
    Jeg er jo 16(le i april) og jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten halvannent år..
    Jeg synes rett og slett at hun er urimelig..
    Hvis det er sex hun tenker på er hun rett og slett dum, hvis vi virkelig vil gjøre det spiller det ingen rolle om vi ikke får gjort det etter kl 7 liksom...Hallo?!

ARGH, måtte bare få ut litt frustrasjon, siden ingen av vennene mine er i samme situasjonen.

Noen som har tips? eller opplevd det samme?

Å bli forbannet hjelper i allefall ikke. Prøv å prate rolig og saklig med din mor, og spør av hvilken grunn hun ikke vil la deg overnatte der. hvis du oppfører deg voksent og forståelsesfullt, så kanskje hun ser at du også er voksen nok til å få litt friere tøyler.

Reaper
    Guest
    jeg har spurt hvorfor, jeg fikk til svar, "nei, jeg synes ikke det passer seg".

Og når jeg ble sur og gikk sa hu "ikke geip til meg, sånt er du for gammel til" (og nei, jeg geipet ikke)

Fader jeg er så forbanna på hu, jeg klarer visst aldri å gjøre noenting riktig..

da ville jeg spurt om når hun synes det passer seg? Evt HVA som må til for at det skal passe seg.

Reaper
    Guest
    godt forslag! det skal jeg gjøre..!

Og husk å ikke hisse deg opp. bare godta det svaret du får, og tenk over det. Om det finnes en måte dere kan "møtes på midten".

og du, INGEN geiping for det er du for gammel til.

Harneshaug
    Guest
    Eh.. beklager så mye men hadde du vært Sunniva, min datter, hadde du ikke fått lov av meg heller... /-: Sorry.
    Jeg har nok begrunnet det en del bedre enn med at "det passer seg ikke", men nei.
    Som du sier er det ikke for sex, det kan man jo ha når som helst på døgnet, jeg tror det er mer signalene man gir?
    det er vanskelig for en mamma (og pappa) å "gi slipp" på jenta si når hun blir stor, vi er bekymret for og glade i dere og det er bare noe dere må leve med. Jeg fikk heller ikke lov av mine foreldre og kan ikke i ettertid se at det gjorde noen skade?
    Hun gjør det nok helt sikkert ikke for å være stygg med deg men kanskje hun føler at da mister hun noe av kontrollen og det er ikke sikkert det er kjæresten din som er problemet/bekymringen i det hele tatt. Kanskje hun er redd for at dere skal dra en annen plass, sammen med andre, ting skal skje..? Der er tusen grunner til at man ligger våken om natten for man er redd for ungen sin fra den dagen den blir født (-: Det blir en vane og om du har en hønemor kan du heller prise deg lykkelig, der er nok av dem som overhodet ikke bryr seg...
    Din tid kommer nok uansett om du ikke får lov i dag.
    Kjekt å høre at du og kjæresten har vært så lenge sammen! Godt gjort (-:

Islandshest! Anne&gneistene sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lillehammer
    Alder
    33
    Bilder
    6
    helt enig med deg wulfi.. da jeg var på den alderen var jeg vandt til at jeg kunne ikke få gjøre som jeg ville, og foreldrene mine kunne finne på å sette ned foten for småting.. Men jeg lærte fort at det nyttet ikke å krangle, da var saken "tapt".
    Hvis jeg istedet for kunne diskutere rolig og saklig, fikk jeg dem mer på gli.
    Et lite tips er å "byttehandle", f.eks hvis jeg fikk lov til et eller annet, så skulle jeg gjøre noe i gjengjeld, enten det var å vaske huset eller å hjelpe til med noe på gården.
    Foreldre blir alltid blide hvis de blir tilbudt hjelp med noe!
    Spot,Huldra og Glampi fra Skiftestad.
    Glampis B L O G G på hest.no - Fotograf Anne Kirketeig - instagram: annekirketeig

Hva om kjæresten din overnatter hos deg da? Ville hun gått med på det?

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    38
    må nok innrømme jeg er enig med harneshaug her, hadde jeg hatt ei 16 år gammel datter så hadde hun ikke fått overnattet hos kjæresten eller vice versa.
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Når man ikke får sove.....
    Av Harneshaug i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 124
    Siste innlegg: 18-03-2007, 11:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg