SnikkSnakk tråden<3 Elsk på den!
Hihi![]()
Måtte jo ha den her også!
SnikkSnakk tråden<3 Elsk på den!
Hihi![]()
Måtte jo ha den her også!
Sist endret av Maja : 20-02-2007 kl 22:10
Maja![]()
The dumber people think I am, the more surprised they're going to be when I kill them.
Der kom den ja ;P
Hadde tenkt å legge den ut, men så såg jeg jo at du hadde vært så flink!![]()
*Klappe på hodet*
dagens latter... pus på mølljakt
jippi.. så fikk jeg lån til studiene i banken.. så da er det ordnet.. ikke spurte de om sikkerhet eller noen ting :) så greit!
Nå skal jeg til byen og svi av litt penger..
Spot,Huldra og Glampi fra Skiftestad.
Glampis B L O G G på hest.no - Fotograf Anne Kirketeig - instagram: annekirketeig
Da har jeg skrevet enda en novelle på bloggen min... :)
Om noen liker å lese så har jeg skrevet en god del, og liker godt å få tilbakemeldinger på dem...![]()
Ephemera, Vg-blogg
jippi! syns det er så gøy å lese noveller :) Skal ta en titt på den når jeg har vært i byen en liten tur.. Nå bør jeg vel egentlig for rævva i gir snart men..
Spot,Huldra og Glampi fra Skiftestad.
Glampis B L O G G på hest.no - Fotograf Anne Kirketeig - instagram: annekirketeig
Du skriv veldig bra Lene. Blei sittande å lese eg no :)Opprinnelig skrevet av Lene.
Snikksnakken ble ikke mye brukt :o JAJA, får skrive litt jeg da
Idag hadde vi den leeengeste skoledagen EVER.. Like lang som alle andre da, men følte at den varte i 20timer! :?
Jivi fikk fri idag.. Hun hadde SELFØLGELIG revet av seg grimen på beitet, med fluejageren til Anne-Lise på.. :evil: Dustehest! Jeg strammer den godt(taugrime), men ALLIKEVEL... BLÆH... jaajaa..
Hadde toppers skole dag i dag jegTo timer heimkunnskap også 1 time gym! En time Matte også, men ellers var alt bare gøy!
![]()
Maja![]()
The dumber people think I am, the more surprised they're going to be when I kill them.
Åhr... Skulle ønske det var meg!!
Vi hadde programfag, og fordypning i ett eller annet(tror egentlig ikke vi kom så langt), snakket om proteiner OSV!
Sååå.... Kom helsesøster... WEEEEE.... Jettekult.... :s
Det var en kjip dag..
Det er 9 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 9 gjester)