Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 13 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 126
    Min sal blir avertert på Finn.no imorgen, der ligger det bilder, så kan du ta deg en titt.

AK's Parnet

er det noen som har noen formening om western-salene fra hooks?

hva pris kan jeg regne med å måtte gi for en god western-sal, som jeg skal bruke middels..? noen som har noen gode råd?:)
    Mitt hjerte hører til mine to engler
    Epona og Simba

Siter Opprinnelig skrevet av nettisnetti Vis innlegg
    er det noen som har noen formening om western-salene fra hooks?

hva pris kan jeg regne med å måtte gi for en god western-sal, som jeg skal bruke middels..? noen som har noen gode råd?:)
    Hadde en kamerat som kjøpte en sal på Hooks. Helt grei den altså. Du må kanskje ut med 5000 + for en brukt god sal til middels bruk. Jeg hadde heller kjøpt brukt enn nytt. Men det er ikke så lett å ha peiling på hva som bra av det brukte som blir solgt eller ikke. Et eksempel er en sal jeg solgte for noen år siden for 4300,- og litt tid etter så jeg den annonsert for 8500! Helt horiblelt! Og det er ikke alltid lett å se hva som er kvalitet og hva som er dårlig dessverre :(
    Hollywood og Henriette

Jeg har Equiflex XXL til min hest.

Har hatt mye annet tidligere, men endte tilslutt på denne av skikkelig kvalitet som med sikkerhet passet.
    Let freedom ride...

Har noen erfaring med fabtron? Er på utkikk etter en rimelig sal til ''tønne med manke'' hesten som kan brukes et år eller to uten å kverke hesteryggen. Litt bekymret da FQH salene derfra ser litt smale ut.

Tittet såvidt på wintec westernsalene siden horsie nå har en wintec wide som passer, men er ikke helt overbevist. Dessuten ser ikke ut til å ha nok flare over skuldrene til min.

Abetta har jo og araberbom (og draft saler) som jeg regner med det er god bredde på. Har ridd i en abetta og den virket ikke helt galt i forhold til pris.

Ser også dakota barrelsaler brukt til en fin pris som ser greie ut, har noen erfaring med dette merket?
    Eller Dale Fredericks? Så en bruktsal av dette merket som så ut til å ha den fasongen jeg er ute etter, kvaliteten så også grei ut.

Hvor mye ligger nye Equiflex saler på egentlig? Sikkert flere typer av sånn sal da? Har null peiling på westernsaler.

Det kommer helt an på hvilken sal du skal ha, men på Rodeo ligger de på alt fra 15 000 til 33 000 :)

Jeg tenker prisklasse 2000 - 5000, og handle fra usa siden man får mer for pengene derfra. Equiflex her på bjerget er utelukket med mindre jeg vinner i lotto i kveld Salene som koster 2-5000 her i Norge er også utelukket for de ser ikke greie ut.

Sikkert fler enn meg som vil ha westernsal til under 10 000. Og vi vet veldig godt at man får bedre kvalitet for mer penger. For min del blir det salbudsjett på opp til 50 000 når jeg er ferdig utdannet, frem til det må jeg klare meg med en rimelig westernsal i tillegg til engelsksalen jeg har som passer :(

Brukte equiflex kan man få til under 10 000,- i Sverige. :)
    Kristin uten What... :)

På bukefalos da kanskje? Har tittet der og fant ikke noe i riktig str og prisklasse i farta. Regner med at var dyrt i sverige og siden f.eks. crate og circle y har ligget skyhøyt over prisnivået i us. Skal snoke litt mer på bukefalos tror jeg :) Takk for tips :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg