Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 13 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 126

Westernsaler- merke og type

Finnes en slik tråd fra før unnskylder jeg, men jeg orket ikke lete gjennom alle sidene her :)
    Hadde vært interessant å få samlet litt meninger/erfaringer om/med forskjellige merker og modeller.

Jeg har de siste årene hatt en startrekk western jeg var veldig fornøyd med.

Har nå bestilt en Billy Cook barrelracer med flexbom USA jeg håper jeg blir fornøyd med. Mener å ha lest dette var et bedre merke før det ble kjøpt opp for noen år siden, men min studentøkonomi har ikke rom for ubegrensede utskeielser, så kremen av westernsaler er utelukket frem til jeg er ferdigutdannet.

Er jo endel dårlig westernsaler ute å går, så her som med det meste annet får man jo det man betaler for. Men noen rimelige saler er jo bedre enn andre rimelige saler.

Hvilke sal har dere westernryttere rundt om kring?

Jeg har en Continental Equiflex som jeg er veldig fornøyd med. :)
    Kristin uten What... :)

Siter Opprinnelig skrevet av Kristin og What Vis innlegg
    Jeg har en Continental Equiflex som jeg er veldig fornøyd med. :)
    Signerer

Min er en reining-sal, laget av Rick Lemay
    Hollywood og Henriette

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Jeg har en så uberspesiell sal som kommer fra Hooksbutikken jeg
    Skulle egentlig kjøpe Startrekk sin westernsal,men rompa mi likte den ikke noe særlig godt..Så jakter etter ny,så det er sagt.Dermed er denne tråden ganske nyttig for meg:)

Tur kompiser Tone sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Bodø
    Alder
    38
    Bilder
    24