Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 13 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 126

Westernsaler- merke og type

Finnes en slik tråd fra før unnskylder jeg, men jeg orket ikke lete gjennom alle sidene her :)
    Hadde vært interessant å få samlet litt meninger/erfaringer om/med forskjellige merker og modeller.

Jeg har de siste årene hatt en startrekk western jeg var veldig fornøyd med.

Har nå bestilt en Billy Cook barrelracer med flexbom USA jeg håper jeg blir fornøyd med. Mener å ha lest dette var et bedre merke før det ble kjøpt opp for noen år siden, men min studentøkonomi har ikke rom for ubegrensede utskeielser, så kremen av westernsaler er utelukket frem til jeg er ferdigutdannet.

Er jo endel dårlig westernsaler ute å går, så her som med det meste annet får man jo det man betaler for. Men noen rimelige saler er jo bedre enn andre rimelige saler.

Hvilke sal har dere westernryttere rundt om kring?

Jeg har en Continental Equiflex som jeg er veldig fornøyd med. :)
    Kristin uten What... :)

Siter Opprinnelig skrevet av Kristin og What Vis innlegg
    Jeg har en Continental Equiflex som jeg er veldig fornøyd med. :)
    Signerer

Min er en reining-sal, laget av Rick Lemay
    Hollywood og Henriette

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Jeg har en så uberspesiell sal som kommer fra Hooksbutikken jeg
    Skulle egentlig kjøpe Startrekk sin westernsal,men rompa mi likte den ikke noe særlig godt..Så jakter etter ny,så det er sagt.Dermed er denne tråden ganske nyttig for meg:)

Tur kompiser Tone sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Bodø
    Alder
    38
    Bilder
    24
    Jeg har den som eh..wahlsten el er det finntack som selger den:confused: Med andre ord en merkeløs og billigsal. Syns den er grei til mitt lille bruk men lurer på om den er litt i minste laget nå etter sommeren:p Også var Goytil her på forumet så snill og laget slike stigbøylevridere til meg så anklene og knærne mine ble i himmelen
    Ingen fester
    Ingen fritid
    Ingen framtid?

Og jeg har Star Trekk Western, som rompa mi er særs godt fornøyd med Den ligger utrolig godt på hestene mine også:)
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    30
    Bilder
    5
    Jeg elsket jo min Equilfelx Pro Reiner, så lenge den lå godt på hesten:) Herlig sal! Den var pen, fungerte bra, god å sitte i osv. Men jeg likte ikke skjenkel posisjonen den ga meg, og det var umulig å få flyttet beina så lenge jeg hadde føttene i stigbøylene:p Og det må jeg si trekker litt ned. Men så er jeg litt ekstra kresen på akuratt det da

Ellers prøvde jeg på min nye Startrekk sal idag Og den lå egentlig veldig bra på hesten, men ble noe trang med pad under. Red litt rundt i skritt for å føle på det, og hesten var ikke fornøyd og greide ikke samle seg en gang, så blir bredeste bommen på oss. Men herlighet for en ekstremt behagelig sal! Jeg hadde ikke lyst til å gå ut av den altså! Gleder meg til nytt forvissel kommer slik at jeg får sitte mer i den

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Siter Opprinnelig skrevet av Natalie_s Vis innlegg
    Og jeg har Star Trekk Western, som rompa mi er særs godt fornøyd med Den ligger utrolig godt på hestene mine også:)
    Den salen er litt morsom egentlig.Halvparten av de jeg kjenner som har prøvd den elsker den,andre halvparten hater den..Man får visst et slikt elsk-hat forhold til denne salen,hihi..

Jeg har en A. Frinta sal, Short Reiner. Den er veldig god, liker den veldig godt. Jeg sitter godt og stødig i den og hesten liker å jobbe i den. Men pga manglende interesse, trening og motivasjon selges den nå komplett. Hvis noen er interessert?

AK's Parnet

Jeg har en Tex Tan "Pilgrim" liggende. Utrolig god sal! Og kvaliteten på læret er bare helt fantastisk! http://affordable-tack.com/08-460-Pi...ure-saddle.gif

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg