Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 57
    Fant Thea sin blogg, og jeg må si meg MEGET enig i det hu sier. Han er en god hestemann, absolutt, men ingen gud!! Og at dually grimma ikke gir noe smerter eler ubehag er bare tøys, det gjør den nok...Men jeg trur det stemmer godt, at grimma er bedre enn de grimene som gir trykk bak på nakken!

Enig med Saphire her, jeg syns han er utrolig dyktig og vi kan lære masse av han, men ikke alt han sier stemmer helt.

Nå har jeg ikke sett Monty Roberts "in action", men noen gud er han nok ikke, nei. Noen liker metodene hans, andre er ikke helt enig. Så da funker det å plukke opp det man liker, og la resten ligge.

Er det samme med alle andre trenere innen hesteverdenen, forskjellen er bare at denne karen er en av de mest kjente.
    I am not afraid of storms, for I am learning how to sail my ship.

Siter Opprinnelig skrevet av Kiita Vis innlegg
    Enig med Saphire her, jeg syns han er utrolig dyktig og vi kan lære masse av han, men ikke alt han sier stemmer helt.
    Det syns jeg er en frisk påstand av en jente på 14 år. Monty Roberts har tross alt holdt på med hest i 60 år, og har utviket sine metoder i løpet av disse årene....

hvor er theas blogg?

i et team av tullinger! Fancypants sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    28
    Bilder
    23
    Siter Opprinnelig skrevet av Rikke Vis innlegg
    Nå har jeg ikke sett Monty Roberts "in action", men noen gud er han nok ikke, nei. Noen liker metodene hans, andre er ikke helt enig. Så da funker det å plukke opp det man liker, og la resten ligge.

Er det samme med alle andre trenere innen hesteverdenen, forskjellen er bare at denne karen er en av de mest kjente.
    Så enig, så enig!
    Den hestefrelste fotojunkien med skrivekløe - som skal oppleve hele verden.
    fancybloggen - hest.no - hestefoto.no

Siter Opprinnelig skrevet av Jorryt Vis innlegg
    Det syns jeg er en frisk påstand av en jente på 14 år. Monty Roberts har tross alt holdt på med hest i 60 år, og har utviket sine metoder i løpet av disse årene....
    Det jeg mente var at når han mener han var den første til å bruke metodene og at uten dually-grima vil teknikkene hans ta flere timer, syns ikke jeg stemmer helt. Jeg tror han var den første til å ta teknikkene ut i verden, men han var neppe den første med ideene. Jeg syns han er skikkelig flink og bruker mange av hans teknikker og leser bøker, ser dvder osv... Jeg ble utrolig imponert av han i helga i hvertfall!

Silje og Tindra
    Guest
    Selv om Monty har holdt på med hest i 60 år og har tatt metodene ut i lyset, er han ikke gud.

Siter Opprinnelig skrevet av Silje, Tindra og Menja Vis innlegg
    Selv om Monty har holdt på med hest i 60 år og har tatt metodene ut i lyset, er han ikke gud.
    Nei, men han er vel flinkere, og har mer erfaring med hest enn alle oss her inne iallfall, så man burde kanskje være litt mer ydmyk. Det er farlig å gå rundt å tro at man er "en liten verdensmester". Og, bare for å presisere det, så skriver jeg altså ikke at noen her har gitt uttrykk for at de er verdensmestre:)

Nei, men han er vel flinkere, og har mer erfaring med hest enn alle oss her inne iallfall, så man burde kanskje være litt mer ydmyk. Det er farlig å gå rundt å tro at man er "en liten verdensmester". Og, bare for å presisere det, så skriver jeg altså ikke at noen her har gitt uttrykk for at de er verdensmestre:)
    Men fordi man mener at Monty ikke er en gud, så er det vel INGENTING som indikerer at man selv mener man er verdensmester? Skjønner ikke hvor du får den sammenhengen fra.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg