Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 12 av 12 FørstFørst ... 2 10 11 12
Viser resultater 111 til 119 av 119

Tråd: Bildetråd!

Siter Opprinnelig skrevet av fabolos_willow Vis innlegg
    Ja, jeg er på utkikk etter ny og større kapsun. Den jeg har fra Freehorse suger :P
    men ja, du er jo påmeldt, så da gleder jeg meg til å se dere
    Kan du sende meg mailadressene deres btw? :)
    Åja, haha!
    Stemmer det, meg og Monika! Kjenner jeg gru-gleder meg. :P
    Det kan jeg gjøre!
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Noen bilder fra en mini-økt vi hadde her om dagen. Red bare i 15-20 minutter da hoppa på stallen skulle få ultralyd (og er nå litt over 20 dager på vei med bebis i magen. )
    Fokuserte mest her på å få bøyningen igjennom kroppen, traven var bare... tull. Gleder meg til å få hjelp, haha!

Meh, her er han teit.

Har også et problem med at han tråkker utover (altså ikke i det samme sporet som frambeinet) og han er veldig myk i halsen, så får ofte en falsk bøyning. Skal få hjelp fra instruktør ganske snart, men noen som har noen tips? Han gjør det innimellom fra bakken også og da er det selvfølgelig lettere å korrigere ham, men da trenger han fremdeles mye støtte og skikkelig "overbevisning". Frustrert!
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Et par bilder fra Monika Müller-kurset vi var på forrige helg.

Fikk en bekreftelse på at alt grunnarbeidet jeg har lært Max er korrekt og at jeg er en god pedagog! Kan trygt si at det var like før noen tårer spratt ut i øyekroken da jeg kun har lært ridekunsten via å lese og se på videoer. Måtte trene litt på posisjonen min med markarbeidet og slappe mer av når jeg rir (late som om jeg er på tur i skogen når jeg er på banen, haha.) Må ha mer fremdrift på hesten også, litt ironisk i og med at det er en traver. På kurset var vi på et nytt sted han aldri har vært før med mange nye hester på alle kanter, men han gikk bare rundt og sløva.
    Sist endret av Grovegroven : 24-08-2012 kl 22:14
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Hvor er AR-folka her inne? Synes dere kan holde liv i tråden
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Aktiv bruker fabolos_willow sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Holmestrand
    Alder
    27
    Bilder
    40
    vi har byttet forum...
    *Janne, Willander, Alma og Kompis*
    ~Mine bilder på Flickr~
    ~bloggen min~

vi har byttet forum...
    Det forklarer en del!
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

vi har byttet forum...

Til hva/hvor?
    Livet leves forlengs og forstås baklengs

Siter Opprinnelig skrevet av REGO Vis innlegg
    Til hva/hvor?
    http://eppaonline.net/ipboard/
    Men hvorfor? Her inne har vi iallfall akademisk/klassisk i motsetning til der inne hvor de ikke vil ha det i det hele tatt...
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Jeg er kikker. Ønsker å lære mest mulignog sette noe ut i praksis etterhvert. Men har ikke så mye å tilføre i en slik tråd enda Håper ikke tråden dør ut.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg