Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 27
    kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    31

Ny westernsal?:)

Jeg har begynt å lure på om jeg skal bedyre meg med å kjøpe meg ny westernsal etter hvert.Da den jeg har nå egentlig ikke passer noen av hestene mine.

Den skal brukes til trail og tur.Å må passe min rompe som er 42-44 i buksestr og en ganske kort kaldblods rygg.Fint om det er noe som kan passe på pintohoppa mi også etter hvert,da det er henne som i hovedsak skal "bli" westernhest..Var planen i hvert fall.
    Jeg er beginner,så trenger ikke noe veldig kompliserte greier.Men er opptatt at den skal passe hesten eller hestene.

Å helst under 10.000 om det var mulig.Om den opprinnelig koster over det,så er jeg også interresert i å finne brukt.

Eneste stedet jeg har sett er på Rodeo og hooks.

Dette er salen jeg har nå by the way:

Dette er kaldblodsen.

å dette er pintoen.

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    31
    Bilder
    5
    Min er tilsalgs..Men skal ha 15.000kr for den da:p

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13900090

Ville heller kjøpt brukt og gitt 10.000,- Da får du mer sal for pengene og den er "innridd".

De har noen korte varianter på Rodeo til rundt den prisen, Montana er det vel?

Er de like ved salleie de hestene dine?

Jeg har prøvd arabian light salen (bare sittet i den med 46-rompe og det gikk fint). Den er jo kortere, men jeg vet ikke hvordan størrelsene på bommene er. Hvis det er som det andre på Høøks blir de fort veldig smale. En kamerat av meg kjøpe den trailer salen til 4500,- vid bom til traverhoppa uten muskler og høy manke, den kunne nesten bli i smaleste laget!

Det finnes mange brukte på nettet, finn.no og hestemarked.no og her på forumet :) Jeg kjøpte selv en brukt en for 1 år siden, og ville ikke brukt de ekstra kronene på å kjøpe nytt! Den er jo ikke ny så lenge allikevel og det er en bruksgjenstand
    Hollywood og Henriette

Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    31
    [QUOTE=Nikita;1122291]

Er de like ved salleie de hestene dine?
    Ja,ganske.Hun er nok litt bredere enn han for øyeblikket.Men tenkte kansje noe i nærheten av de flexibom-salene dere snakker om på snikksnakk?
    Så skal den heller ikke brukse SÅ mye på noen av dem.Derfor jeg helst ønsker å kjøpe en "dyr" og god en,i stede for to billige som kansje ikke er så bra.Skal heller ikke ha bomløs om jeg kan slippe

Jeg har prøvd arabian light salen (bare sittet i den med 46-rompe og det gikk fint). Den er jo kortere, men jeg vet ikke hvordan størrelsene på bommene er. Hvis det er som det andre på Høøks blir de fort veldig smale. En kamerat av meg kjøpe den trailer salen til 4500,- vid bom til traverhoppa uten muskler og høy manke, den kunne nesten bli i smaleste laget!
    Jeg har også prøvd den arabian light.
    Den var passe kort til gampen,men jeg hatet å sitte i den.Så da ble det ikke den.
    Hmm,har også trailmodellen fra hooks som du ser på bildet,å denne er for bred til kaldblodsen min..

Det finnes mange brukte på nettet, finn.no og hestemarked.no og her på forumet :) Jeg kjøpte selv en brukt en for 1 år siden, og ville ikke brukt de ekstra kronene på å kjøpe nytt! Den er jo ikke ny så lenge allikevel og det er en bruksgjenstand.

Det gjør meg ingen ting å kjøpe brukt,da man blandt annet slipper å ri salen inn selv.Så det er kjempefint om dere kommer med forslag til noe jeg kan se etter å søke på..

Jeg ser at den Arabian light har steget voldsomt i pris jeg tror ikke den er verdt pengene for å være ærlig :) Men når du allerede har prøvd den, så er det jo ikke noe å tenke på allikevel! Greit for alt man kan eliminere bort

Hvilken størrelse tror du dem trenger på bommen?

Ellers er det bare å søke på westersal å kikke på dem til den prisen du tenker å gi
    Hollywood og Henriette

Missgadget
    Guest
    Hvorfor ikkje kjøpe en sal i Usa nå som dollaren er så svak i kurs?

Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    31
    opp

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    31
    Bilder
    5
    Kjøp deg en startrekk westernsal:) Kjempe god sal altså! Skal kjøpe en brukt nå, og skal gi rundt 9000kr for den. Men det er ikke ofte det dukker opp brukte altså! Folk liker ikke å kvitte seg med dem hehe

Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    31
    Vil ikke ha bomløs:)

Om du leser denne tråden ser du hvorfor: http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=39742

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg