Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14

Behandling av NY lærsal

Regner med at jeg får salen til helgen, og tro meg at den skal bli tatt godt vare på!

Kommer da til å tenke litt på hvordan jeg skal gjøre det med vasking, fetting og sånne greier, for at den skal bli både myk og smidig og unngå knirkelyder.

Hva bør jeg gjøre først, sist ol ? hva hva bør jeg bruke? (link til produkter som er å anbefale helst!)

bump opp

jeg brukte horsmans one fra absorbine, da sluttet min nye sal å knirke! jeg pusset før og etter at jeg brukte salen de første dagene.

jeg ville ikke brukt onestep, heller lærbalsam med bivoks og glyserin såpe!

håpet du ville svare julie
    Men i hvilken rekkefølge? og hvilke produkter?

mm, jeg brukte den blå, b & e eller noe heter den, kjøpte den på horze.. Har lest litt om det, (fant en link her), og først tatt på balsam, latt det tørke helt, også ta på såpe, (med lite vann, ikke skumme) også polert med klut. Er salen brun? Isåfall ville jeg ikke brukt såpe den første tiden i det hele tatt, bare smurt den, hver dag!! OG et par ganger før du i det hele tatt bruker den. Smør godt over alt, også helt under, (ikke i stoppen seff, men under kappene på en måte, om du skjønner) Vær svært sparsom med og smørre sete, og ikke gjør det like ofte som du smører resten, bare smør sete litt første gangen, og ellers når det trengs, samme med alt på salen som har samme "lær" som sete, da det er tynnere, og kan utvide seg og bli stygt om det blir smurt for mye, samt at du fort blir brun\svart i ræven...

hihi nei den er svart
    Men ok! da får vi prøve det (når jeg får salen først og fremt! )

Går det ann å bruke dette?

jeg har ikke prøvd det, så vet faktisk ikke... Husker bare at det står b & e på den:p Men vil tro at den du fant er fult brukbar ja! Får se om det er noen andre som har erfaringer med den.

Kan ikke du komme oppom på smøråsen en gang foresten? OGSÅ skal jeg opp og se på flight en gang i nærmeste fremtid!!!!

haha, tid? hva er det ? xD haha

Siter Opprinnelig skrevet av Nina & Flight Vis innlegg
    haha, tid? hva er det ? xD haha
    :p, er du hjemme eller er du i skotland? Kaaanskje jeg kan stikke innom i alvøen i dag om noen gidder og kjøre meg? men må til min egen gamp først da, og trimme litt..

HAr foresten ikke ringt til didrik "skamme seg" MÅ gjøre det nå snart altså!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg