Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Hva skal man gjøre?

.. med en knekt legg? Som flere av dere har fått med dere har jeg knekt leggen, og nå trenger jeg tips fra dere hva jeg kan gjøre. Data er jo en selvfølge, men kan jo ikke sitte å glo inn i en skjerm hele dagen. :p

På rommet her jeg sitter har jeg TV, som viser tv2 og NRK1, pluss at jeg har en playstation jeg kan se film på :)

Du kan jo lese bøker.

Uten Vinni Victoria sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Oslo, Råde
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Male, tegne, strikke?

*Klemme på klumse-Michelle * Du kan gå gjennom alle bildene dine, nye som gamle, og redigere? Les gjennom alle de gamle trådene på FH, bygg korthus, se myyyye film, lese, lage mat?, se flere filmer, sole deg?, se en film til.. :p

uten Pondus.. Andrea sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    23
    Bilder
    8
    Lage hemp smykker Det er gøy, og enkelt når man har lært det :)

Du trenger jo ikke sitte inne og sture hver dag, du kan jo møte venner? For jeg vil tro at du har krykker? Du kan jo også i stallen og besøke hestene! :)
    Oda på nye eventyr

Bloggen med det rare i!

og en Pille på slep StelpaogMalin sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2007
    Sted
    Oslo/Ås
    Alder
    27
    Å, her har jeg mange tips! Jeg har humpet rundt på krykker i tre måneder og har akkurat begynt å gå, så du snakker med en ekspert!
    I begynnelsen satt jeg en god del inne og sturet:p (var syk i tillegg da, så jeg var ikke bare helt venneløs)

Jeg så mye på film, TV, gjorde alle de stillestående tingene som jeg aldri får gjort ellers, satt på dataen, var i stallen når noen kunne kjøre meg, venner kom på besøk, venn med lappen kjørte meg til steder. Og etterhvert når jeg skjønte at det kom til å ta litt tid dro jeg ut shopping på aker brygge og slike gå-langt-ting. I begynnelsen var jeg ikke helt sterk nok til det, men etterhvert så får man jo litt muskler og da kan man humpe ganske langt på krykker, har blant annet løpt til bussen med en fot

Jeg har ridd (nesten) som jeg pleier, med unntak av at det bare var med en fot så ponnis ble litt forvirra. I bunn og grunn kan man vel gjøre alt man kan ellers, bortsett fra at det ikke er noen god ide å dra på fylla og slikt:p

Og nå har du god tid til å sole deg, lese en god bok og bygge flotte armmuskler Kommandere folk til å hente et glass drikke til deg er også et morsomt tidsfordriv (du kan jo tross alt ikke hoppe på krykker med et vannglass) Og vips så har de fire ukene gått, og du går tilbake til et kjedelig slave-fritt liv Kos deg masse, i den forstand det går, og få tiden til å gå!
    Stelpa fra Toregarden<3
    Never give up on the things that make you smile.

Takk for gode tips, dere
    Jeg har sett MAANGE filmer siden lørdag, og ellers har det bare gått i litt venninner her og der, + litt tv-titting og data-sitting. :p
    Jeg skal redigere bilder jaa! God idè Ingvild.

Malin: Huff, 3 måneder ja.. Det hørtes ikke så veldig morsomt ut. Her snakker jeg med eksperten Skal i stallen etterhvert. Tro meg, mamma og broren min er sykt lei av meg allerede :p Men de gjør det uansett
    Kjenner det sinnsykt i armene og i den friske foten (særlig låret!!). Så her blir det muskler

Pseudonym
    Guest
    Du blir litt sterkere i armene hvertfall :p Også kan du forbedre balangsen din ved og hompe rundt på et bein, jeg fikk mye bedre balangse etter og ha gått på krykker i over 2 måndter.
    Ble også sterkere i beina mine (motsatt bein en det jeg hadde skadet.. skadet venstre ben 1 gang og høyre 2.)

Ellers så begynner jo skolen igjen og da får du god til lekser
    Kanskje du forbedrer karakterene dine litt eller noe slikt.
    du kan lese bøker, lage smykker etc.
    begynne og sy eller strikke?
    Du kan lage hesteutstyr og slikt.

du kan jo også være ute sammens med venner selv om at du har knekt en legg og går på krykker :p

Og pass godt på hendene dine, jeg fikk sikkelig gnagsår inni hendene mine da jeg gikk på krykker (som var 3 ganger på et år, tilbringte halve året på krykker , det var kjedelig det).

God bedring :)

Rydde og tørke støv på rommet:p Legge kabal, lese, spille playstation (har du singstar, det er artig)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg