Vi ønsker Vilde Elvestad velkommen som ny administrator på forumhestene
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11

Stallplass i Bergen??

Hei trenger stallplass i bergensområdet.. bor i loddefjord så helst ikke så altfor langt vekke:) takk for all hjelp!:)

Miss u Baby!:(

De fleste staller blir vell proppet opp nå når hestene kommer fra beite, men det finnes vell en privat stall i ny og ne som har litt plass.. Selv kjenner jeg ikke til så mange privatstaller rundtom deg, så kan ikke uttale meg så mye.. Siden jeg har hesten på ridesenter foreløbig :)

Det er lite stallplasser i Bergen, men jeg kan forteller deg om ett par.

Kan nevne Stall Gjerstad selv om det er ett godt stykke fra Loddefjord - det ligger på Osterøy. Kjempe flott stall med fine luftegårder og ridebane. Ut og innslipp står man for selv, samme med middagsforing om jeg ikke tar feil.

Stall Dolvik har en ledig, men er usikker på om de skal leie ut til folk de ikke kjenner. Trivelig liten privat stall, OK turmuligheter, 30 min å ri til ridebane. Stallen ligger på søreide med gode bussforbindelser. Hvis du er intressert, kan du få nr til stalleier.

Stall Lerøen og Stall Rådal ligger ganske nærmt hverandre i Fana, rett med lagunen. Små privatstaller. Bare 10 min til masse turmuligheter og ridebane.

Langegården på fjøsanger vil ha ledig stallplass fra høsten av. Ok turmuligheter, men ikke tilgang til bane. Fòringer inkl.

Det er ikke mye å velge i - i alle fall ikke hvis du vil ha ridebane og alle fòringer/utslipp. hvis du vil ha nr til noen av disse, bare gi ett pip så sender jeg deg en PM.

Hva med stall trengereid er ikke den på sotra? Hvordann er den stallen?

Siter Opprinnelig skrevet av Tornado Vis innlegg
    Det er lite stallplasser i Bergen, men jeg kan forteller deg om ett par.

Kan nevne Stall Gjerstad selv om det er ett godt stykke fra Loddefjord - det ligger på Osterøy. Kjempe flott stall med fine luftegårder og ridebane. Ut og innslipp står man for selv, samme med middagsforing om jeg ikke tar feil.

Stall Dolvik har en ledig, men er usikker på om de skal leie ut til folk de ikke kjenner. Trivelig liten privat stall, OK turmuligheter, 30 min å ri til ridebane. Stallen ligger på søreide med gode bussforbindelser. Hvis du er intressert, kan du få nr til stalleier.

Stall Lerøen og Stall Rådal ligger ganske nærmt hverandre i Fana, rett med lagunen. Små privatstaller. Bare 10 min til masse turmuligheter og ridebane.

Langegården på fjøsanger vil ha ledig stallplass fra høsten av. Ok turmuligheter, men ikke tilgang til bane. Fòringer inkl.

Det er ikke mye å velge i - i alle fall ikke hvis du vil ha ridebane og alle fòringer/utslipp. hvis du vil ha nr til noen av disse, bare gi ett pip så sender jeg deg en PM.

Kan godt få nummeret til den stall dolvik ^^

Christina & Gino 2. -Christina sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Bergen
    Alder
    21
    Bilder
    27
    Trengereid er ett herlig sted. Ufattelig godt miljø :) Skal ha hesten min der ihvertfall.

okei, men den ligger på sotra sant, og hva er prisen, og hva er inkl?:)

Den ligger et stykke ut på sotra ja.. de har vell hjemmeside:
    http://idrett.speaker.no/ridning/trengereid/ så du finner vell noe ut =)

men er det mye lengre enn sartor senter?

nja et stykke.. forbi fjell kirke og et stygge "oppover".. hvor lang tid det tar er jeg faktisk ikke sikker på..

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg