Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 318 av 318 FørstFørst ... 218 268 308 316 317 318
Viser resultater 3.171 til 3.177 av 3177
    Da har Hollywood og jeg startet vårt første stevne!! Fikk 2. plass i western horsemanship og 4. plass i trail Var bare 4 med i hver klasse da, men bare å få godkjent er jo bra nok egentlig. Er strålende fornøyd, men det blir nok en stund til neste gang, masse nerver i sving gitt ....
    Hollywood og Henriette

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    30
    Bilder
    5
    Så gøy! Gratulerer med stevnedebutt, Nikita!

Graviditet og westernsal??

Vet ikke om det er rette sted å legge inn - men jeg lurer på om noen som har forsøkt kan fortelle meg om det lar seg gjøre å ri i westernsal med større og større mage? Jeg har termin i november, og hadde jo egentlig planer om å starte i august.. Men lar det seg gjøre med stor mage tro? Ser for meg at hornet kan bli litt plagsomt. Jeg er ikke veldig høy, så magen havner laaangt ned - egentlig all over the place

Jeg red ikke når jeg var gravid i det hele tatt pga bekkenplager fra tidlig av. Jeg er heller ikke veldig høy, og det innebar bl.a. at jeg ikke kunne kjøre bil på slutten fordi magen gikk i rattet, litt-over-snittet-barn fordelt på 157cm ga i det hele tatt endel praktiske utfordringer :p

Så gøy med stevne, Nikita! Moro

Forvørig er horsie her såvidt igang etter pn-en, men VELDIG umuskla, så her går det i museskritt med mest leiing og longe i skritt og pittelitt trav. Satser på å innføre litt ridning om en mnds tid

Siter Opprinnelig skrevet av Dolce Vita & Disco Vis innlegg
    Vet ikke om det er rette sted å legge inn - men jeg lurer på om noen som har forsøkt kan fortelle meg om det lar seg gjøre å ri i westernsal med større og større mage? Jeg har termin i november, og hadde jo egentlig planer om å starte i august.. Men lar det seg gjøre med stor mage tro? Ser for meg at hornet kan bli litt plagsomt. Jeg er ikke veldig høy, så magen havner laaangt ned - egentlig all over the place
    Pia som er sammen med Eggen rei vel så og si helt frem til hun fikk ungen. og det virka som det gikk helt fint for henne! Hun starta til og med hele(?) sesongen i fjor
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

Jeg red bevisst ikke da jeg var gravid siden ting kan skje man ikke rår over. Hesten snubler etc. Da har man hornet rett i magen og det kan umulig være bra...
    Hollywood og Henriette

Siter Opprinnelig skrevet av Nikita Vis innlegg
    Da har Hollywood og jeg startet vårt første stevne!! Fikk 2. plass i western horsemanship og 4. plass i trail Var bare 4 med i hver klasse da, men bare å få godkjent er jo bra nok egentlig. Er strålende fornøyd, men det blir nok en stund til neste gang, masse nerver i sving gitt ....
    Grattis!
    Bilder??
    Team Terror

Liisa&Ulvar

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 2 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 2 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg