Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 318 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 3177
    Siter Opprinnelig skrevet av taaketussa Vis innlegg
    Han er en dansk varmblods, litt kraftig type :)
    Sjekka str på den klassiske og der sto det; M og 17 1/2..tror det vil si at den er 17 1/2 i setet og medium bom? Den ligger veldig godt på ham hvertfall.. :)
    Kjenner kun en som har westernsal, men tror ikke hun har mulighet til å låne meg salen for å prøve den på ham..

Hadde et lite westernkick for 2år siden og prøvde da en sal på ham, tror det var semi-quarter og den virket for liten..
    Glemte å lese det som stod under bilde der jeg Tenkte med meg seg at kanskje en quarterbom er passe, og hvis du har prøvd semi på han før og den virket noe smal så kan nok quarterbommen passe. Full quarter blir nok litt stor ville jeg tro. Jeg kan jo legge inn noen bilder av min hest uten sal og med sal, han bruker full quarter og han er en kraftig quarter. Jeg sitter ikke på min data nå og får derfor ikke lagt med bilder, men skal prøve å legge ut nå i kveld :)

Hvis du skal kjøpe sal er det mye rart rundt omkring hva bomstørrelser angår... dessverre! Mange som selger vet ikke bomstørrelsen på salen de selger, de vet bare hvilke hester det er blitt brukt på. Dette kan være en pekepinn, men det kan og være misvisende hvis hesten den er brukt til ikke er helt rasetypisk. Dessuten er jo hestene forskjellige innenfor samme rase, det vet jo alle Ser ofte at folk skriver: er brukt til kaldblods. Ja, liten eller stor, smal eller brei, muskel eller ikke osv tenker jeg da!
    Hollywood og Henriette

Siter Opprinnelig skrevet av Nikita Vis innlegg
    Western er veldig behagelig Harmoniske hester og ikke noe stress liksom. Det er lettere å være avslappet og ri ordentlig. Jeg spente meg mye mer før når jeg rei islandshest, travere og dressurhest. Liker litt "layback" ridning og da var westernridning tingen! Også sitter man så utrolig godt å støtt i salen Jeg ble også veldig betatt av rasen quarter, de er så rolig og fine

Hva type hest er Perlas?
    Perlas er trakehner. Tidligere hoppe-pinner-dyr, nå skogsdyr og dressurdyr. :p

Salmal på postkontoret! Jøss, får hentet i morgen da jo
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Humm.. førstevalg på sal fra rodeo:
    1. Bom FQ 7 1/4" x 7 1/2" . Sete str. 16" En sal med denne bommen er på lager i "Equiflex Rick LeMay Show Reiner" til Kr. 27.490,- og i "Equiflex Rick LeMay Midnight Show Reiner" til Kr. 29.800,-
    Alternativt kan den bestilles i både sete str. 15,5" og 16" som f.eks Rick LeMay Plain Reiner til Kr. 19.890,- eller som en av de andre salene fra Kr. 17.950,- Alternativt kan salen lages etter ønske fra deg. Prisen blir da avgjort etter hvordan salen skal se ut, og du vil få et tilbud av oss etter at vi har blitt enige om utforming og detaljer.

Så mye som jeg skulle ønske jeg hadde 30 000 til sal må jeg nok finne et alternativ under 20 000 gitt! What to do what to do...

Line Christine
    Guest
    Kjøp en American-flex.
    Da slipper du å kjøpe ny sal igjen.
    Og tilleggsbonusen er prisen..
    http://www.mamut.net/trippelh/ og gå inn på nettbutikk.
    Sist endret av Line Christine : 19-08-2008 kl 19:27

Siter Opprinnelig skrevet av Line Christine Vis innlegg
    Kjøp en American-flex.
    Da slipper du å kjøpe ny sal igjen.
    Og tilleggsbonusen er prisen..
    http://www.mamut.net/trippelh/ og gå inn på nettbutikk.
    Har du en slik?

Line Christine
    Guest
    Ikke enda.
    Har en veri-flex.
    Den har bare halvparten av egenskapene men kostet også det halve.

Ønsker meg veeeeldig en, altså!
    En DRØM for ei med mange hester og rehabiliteringsprosjekter slik som jeg har.
    *sukk*

Edit; har ridd i en!
    *sikle*
    Koste r*vva av meg, bokstavelig talt. Og det gjorde gampen også..

blir så skeptisk til den "passer alle" men det så ut som et av de bedre konseptene ejg har lest om på alternative saler.. Skulle hatt meg en til låns og prøvd :) Ganske dyrt til å kjøpe uten å prøve... Sitter man langt unna hestens rygg? Hard å sitte i, mykere?

Boksskilt jeg har kjøpt ;D

Siter Opprinnelig skrevet av trineck Vis innlegg
    Humm.. førstevalg på sal fra rodeo:
    1. Bom FQ 7 1/4" x 7 1/2" . Sete str. 16" En sal med denne bommen er på lager i "Equiflex Rick LeMay Show Reiner" til Kr. 27.490,- og i "Equiflex Rick LeMay Midnight Show Reiner" til Kr. 29.800,-
    Alternativt kan den bestilles i både sete str. 15,5" og 16" som f.eks Rick LeMay Plain Reiner til Kr. 19.890,- eller som en av de andre salene fra Kr. 17.950,- Alternativt kan salen lages etter ønske fra deg. Prisen blir da avgjort etter hvordan salen skal se ut, og du vil få et tilbud av oss etter at vi har blitt enige om utforming og detaljer.

Så mye som jeg skulle ønske jeg hadde 30 000 til sal må jeg nok finne et alternativ under 20 000 gitt! What to do what to do...
    Jeg har en Rick Lemay Reiner, kjøpte den brukt av Rick Lemay. Midnight silveren er jo bare helt konge da... Men dyr ja :( Ville bare si at det er veldig gode saler, ligger veldig godt på min quarter (Lemay oppdrett) og jeg synes equiflex-bommen er veldig bra! Det eneste er at jeg må ha et bryst når jeg skal ri skikkelig bratt i skogen (som i gamle slalåmbakken).

Kan anbefale denne salen! Jeg har den "plaine" typen jeg da... hehe... Billigst!
    Hollywood og Henriette

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg