Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 318 1 2 3 11 51 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 3177

Western-snikksnakk

De har jo snikksnakk i alle andre fora- så hvorfor ikke her og? :)

Jeg har riktignok ikke så mye å skrive her akkurat nå, siden hesten har ferie- men jeg har forrige uke bestilt salmal så jeg kan få tilpasset sal til ham. Håper den kommer kjapt!

Fyr löss!
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Denne var ikke dom Trineck!
    Feel - Timing - Balance - Knowledge - Understanding - Savvy
    These are the things great horseman take for granted and most horse people never find out about

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    37
    tja, kan jo hive inn et spørsmål om noen vet om noen i nedre buskerud som kan instruere litt privattimer ? trenger lånehest...

(smule med rideabstinens)
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

Kanskje du kan kontakte Drammen Western Riders f.eks?
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Jeg lengter så etter å ri... Hollywood er på beite og det er så dårlig med ridemuligheter der, bare en veldig smal asfaltert vei som bilene kjører fort på :( Nesten så jeg vurderer å ta han inn på stall litt tidligere enn planlagt, men så skal vi til syden nest siste uka i august da... Greit å slippe å ordne med å skaffe hjelp til måking etc. :)

Jeg har akkurat meldt meg inn i Drammen Western Riders og jeg har vært på kurs på Vestfossen. Vet ikke hvor i Buskerud det er da... Men de har visst gode hester der! Var på sånn helt nybegynnerkurs, så det blei en smule for enkelt for meg... Men de har jo alle typer kurs altså
    Hollywood og Henriette

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    37
    Siter Opprinnelig skrevet av Nikita Vis innlegg
    Jeg har akkurat meldt meg inn i Drammen Western Riders og jeg har vært på kurs på Vestfossen. Vet ikke hvor i Buskerud det er da... Men de har visst gode hester der! Var på sånn helt nybegynnerkurs, så det blei en smule for enkelt for meg... Men de har jo alle typer kurs altså
    var du oppe hos roger sundet ?

vestfossen ligger sånn ca tre kvarter fra meg så det tar jo litt tid å kjøre herfra men ikke uoverommelig.
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

Ingeborg
    Guest
    Kjøpte en rimelig brukt sal for et år siden, og prøvde en annen, splitter ny og svindyr i USA i September, men det er seriøst noe av det j****e jeg har sittet i noensinne!!

Jeg har en liten, hemmelig drøm om å gjøre Perlas om til westerngamp. :p Ser så utrolig behagelig ut å ri western. :p

taaketussa
    Guest
    Uuh! Finfin tråd
    Burde bestille salmal jeg og..sparer som fy til sal :)
    Fant ut at det er mye billigere i Danmark, men litt upraktiskt? Sånn med tanke på hvis den ikke passer..
    Hvordan er disse setestr forresten? Bruker man samme setestr som i klassisk? :S

Siter Opprinnelig skrevet av smulemor Vis innlegg
    var du oppe hos roger sundet ?

vestfossen ligger sånn ca tre kvarter fra meg så det tar jo litt tid å kjøre herfra men ikke uoverommelig.
    Nei jeg har ikke vært hos Sundet. Liker han ikke så godt jeg...

Var greit på vestfossen, men de hadde pitte liten ridebanen da.... Avlang longeringsplass ville jeg heller kalle det
    Hollywood og Henriette

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg