Har vært på Hovland for en del år siden. Var veldig fornøyd med alt når jeg var der. Dessverre var det endel hester uten sko, og ingen hovslager som dukket opp så da måtte man dele litt på hestene. Men ellers så var det bare en herlig uke med terrengritt, godt miljø, og flinke instruktører.

Var på Lefdals i 2008 og det tilsvarte ikke til forventningene mine i det hele tatt. For den prisen burde jeg ha dratt derifra med et smil om munnen. Men så meldte jeg meg på Lett Øvet, istedenfor Erfaren. Fikk heller ikke bytte ridegruppe fordi det var fult. Så da kan jeg ikke si at jeg lærte så veldig mye..

Har også vært på Hof i to år på rad. Strålende fornøyd med det! Har aldri lært så mye på en uke, samtidig som vi hadde det veldig morsomt der! Stallen er ikke så fin, men det overlever man. Bare så synd at det bare er plass til ti på en uke, og vi er en gjeng på 7som pleier å dra sammen. Vil jo bli kjent med litt flere også! :) Men Hof anbefales på det sterkeste!

Har også vært på Valstad, det var fullstendig katastrofe. Vi måtte ikke bare fore våres egne hester, men også alle de andre på alle stallene. Vi måtte slippe ut og gi alle oppstallørenes hester vann FØR vi engang fikk spise frokost. Også måtte vi møkke for oppstallørenes hester. Under ridetimene så stod ridelæreren å snakket i mobilen, og løsningen han hadde til min litt pysete hest var å sende meg ut fra timen for å ri aleine i ridehuset. Fikk heller ikke lov til å ha våre tre hester som reiset sammen i samme stall. Så da ble min ståendes alene og skrike hele uka, tiltross for at to reisende ponnier som kom samme dag hadde de to boksene ved siden av min. Som var hestebokser.. Hadde en veldig grei dressurtrener da, hun hjalp oss masse! Hun satte av tid til hver hest og rytter. Så hun lærte jeg av!