Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17
    Hegepii
    Guest

kieffer-sal! *hjelp*

Har kjøpt meg en kieffer Lusitano kür exellent, og den er perfekt til gampen min akkurat nå..
    Problemet er at han legger seg veldig mye ut for tia, og innen et halvt års tid kan bommen være for trang, og jeg har lite lyst til å selge salen der, siden den passer meg perfekt..

Så, er det noen som vet om det går ann å utvide Kieffer-saler?
    og hvem som gjør det?

Blir glad for alt av svar :)

Chevaleresse
    Guest
    Jeg mener Keiffersaler kan utvides ja, i allefall om det er en nyere modell. Lurer på om hun på Ilseth salmakeri gjør det?

Mvh Torill

Hegepii
    Guest
    har ilseth noen hjemmeside? det står iallefall ilseth på saltrekket, men har ikke funnet noe mer om dem :/

Chevaleresse
    Guest
    Hun heter vel Ann Kathrin Halvorsen om jeg ikke husker feil. Tror ikke hun har hjemmeside?

Mvh Torill

Løwenborg gjør det også :)
    Grattis med ny sal da, SÅNN VIL JEG OGSÅ HAAA !!!

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Jeg har en Kieffer Master som på utvides og den kommer jeg til å sende til Ilseth. Vet at hun av og til er her i Trøndelag, så det ideelle hadde vært å fått henne til å se på den da.. Men hun sa at det ikke var noe problem, så lenge jeg sendte med bilder av salen på hesten, og en beskrivelse av situasjonen :)

Hegepii
    Guest
    Fant nr hennes på nettet, sto Ilseth salmakeri iallefall.. :) ingen hjemmeside så vidt jeg fant..

Ringer henne å hører om hun skal ta en tur til trondheim snart jeg, er ikke såå flink til å beskrive situasjoner sånn sett :p

Den er rågod Hilde Christine, så får du fatt i en; KJØP!

Jeg må nesten bare spørre jeg (OT), men er den myk i setet?

Hegepii
    Guest
    den er myk, og det er et dyypt sete!

blir rett og slett plassert der jeg skal være :p

Aah, ja.
    Skulle gjerne gjort det, men da må jeg kjøpe meg ny hest, fordi min hest er svai i ryggen ,og det er ikke Kieffer :(

Sånn helt OT :p

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg