Vi ønsker Vilde Elvestad velkommen som ny administrator på forumhestene
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Høyhekk

Høyhekk

Stallen jeg skal flytte til i september har høyhekk... Er det like bra som å gi de høy på bakken?? For når hesten står i natulig stilling å spiser renner jo høy støvet ut igjen nesen, men ser for meg at støvet kan bli liggende lenger når de spiser "oppover"??? Nå er jo ikke høyhekken så ekstremt høy at hun må stå med hodet oppover da, men erfaringer?

DonPånnis
    Guest
    Høyhekk er ikke noe jeg ville ha anbefalt, det du nevner, også tennene slites feil. Hørte om en hest som hadde fått høynett i mange år, det man så inni munnen, er ikke noe man ser til vanlig!

Det er bedre å lage selv, ellers så selger spiller, jeg er kjempe fornøyd me min, HayBar. www.spillers.no. Så en annen, men vet ikke hvor jeg så den, festet i hjørnet den også, var til transport - men tror den kunne brukes i boks også, dog i stoff.
    Men det er ikke noe vanskelig å lage en selv, vet du om en bygg mester bobb, så fikses det på null komma niks bare passe på at hesten på ingen måte kan henge seg fast.
    Sist endret av DonPånnis : 14-07-2008 kl 01:29

Tur kompiser Tone sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Bodø
    Alder
    34
    Bilder
    24
    Der lærte jeg noe nytt ang høynettet:) Enda en grunn til å hate høynett...
    Ingen fester
    Ingen fritid
    Ingen framtid?

Det er mest naturlig for hesten å spise fra bakken. Om man har hest som griser mye er jo Haybar'en et fint alternativ ! :)

Safira og Marthe i farta

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg