Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Funnet drømmehesten tebj0 sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Hordaland, 24år

Noen som har sendt varer i retur til utlandet? Trenger litt hjelp:S

Kjøpte en sal fra naturhesten forrige månede. Betalte pakken på forhånd, og måtte så betale mva når jeg hentet den på posten.

Salen passet ikke og jeg sendte den i retur ganske raskt. Jeg spurte på postkontoret hvordan jeg skulle gjøre dette for å at det skulle bli riktig, og måtte fylle ut et eksportskjema. Pakken ble sendt, men etter noen dager så fikk jeg beskjed om at jeg manglet dette skjemaet, som jeg da allerede hadde fyllt ut:( Fylte ut på nytt og sendte av gårde til dem. Mer venting, og til slutt så ble pakken endelig sendt til danmark. Her var det igjen full stopp, og det har det vært siden 27.05. Har søkt opp pakken på forsendelsesnummeret, og der står det at det mangler VAT/Importnummer, men har jo ikke hørt et ord fra dem?:confused: Sendte dem en mail nå og lurte på hva som skjer...
    Noen som har erfaring med dette?

Jeg må også søke om å få refundert mva som jeg betalte når jeg fikk pakken inn til norge. Jeg har det skjemaet som jeg fikk når jeg sendte pakken i retur. Er det noe mer jeg trenger og hvor kan jeg i tilfelle få dette?
    Sukk... oppgitt på hele posten. Hvorfor kunne ingen fortalt meg dette når jeg sendte pakken:(

Ring posten i morgen.!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg