Vi ønsker Vilde Elvestad velkommen som ny administrator på forumhestene
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 232 av 481 FørstFørst ... 132 182 222 230 231 232 233 234 242 282 332 ... SisteSiste
Viser resultater 2.311 til 2.320 av 4805
    Ja rense og passe på de generelt. Golden retrievere har jo veldig lett for å få ørebetennelse og crap, merkes godt :( Nå er han rød og uggen i øret, lukter dritt :(

Fant skoene på flere butikker i norge nå, han SKAL ha blå
    http://www.mamut.net/controls/shop/s...ityshop&pid=10

Renser en gang i uka med øreskyllemiddel :)

Raya lukter ikke fra ørene og de ser friske og fine ut inni der.... Så har ikke rørt dem enn så lenge.....

Produserer hun en del voks? Man bør rense de ca en gang i uka på hunder som har hengeører. Greit å skylle de for å holde de rene, og så er skyllemiddelet lett antibakterielt, så det virker forebyggende :)

Fem år uten så mye som litt voks. Mohahahaha. :p Men klart, har man pelsballer så må man nesten skylle og evt bruke pudder.

Kjøpte ny shampo i dag, endelig fått tak i Espree igjen! Absolutte favorittmerket! Sinnsykt drøy er den også. Og to pakker med kyllingbiter med ost og noen andre godbiter. Bortskjemt skal man være, mihii. Gøy med nattåpent og tilbud!

Og ja, jeg hadde holdt henne på sensible så lenge hun spiser det, Nina. :) Hundene på jobben får også sensible da de alle liker det. Selv om bitene ser ekle ut.

Mener å ha hørt at hvis hunden går på riktig fôr så produserer den ikke så mye voks. Her i huset har det hvertfall aldri vært behov for å rense ører :)

Det er forskjell fra hund til hund. Noen produserer naturlig mye, andre lite. Noen produserer mye pga allergi osv.

Når og hvor lenge varer "trassalderen" på hunder? Tror jeg er midt i trassalderen på den jeg har på prøve. I dag prøvde jeg å ha han på "varmerommet" i stallen der han må innfinne seg å ligge når jeg kjører hest. Han ulte og bjeffa som en idiot, helt annerledes enn den bekymrede klynkingen jeg har hørt. Jeg tenkte at jeg bare fikk ignorere det og satse på at han roet seg. Det gjorde han ikke. To timer senere var jeg drittlei litenhundbjeffing og tok han. Han ble umiddelbart bedre (fra å ikke holde kjeft i mer enn 20 sekunder til å både dempe seg og klare flere minutter). Når han hadde holdt tåta en stund tok jeg han ut og lekte litt med han før jeg satt han tilbake. Jeg korrigerte han da et par ganger, før han igjen var tyst så lenge at jeg lot han komme ut igjen.

Men altså TO timer og enda gav han seg ikke. Da er du standhaftig altså!

Jeg tror Isak lett kunne bråkt i to timer :/ Hørtes ut som du gjorde det riktige, å ta hunden ut når den er stille. Kan være "skummelt" å feks åpne døren og kjefte, for da får de oppmerksomhet, men for noen virker det, spesielt de som er litt mer hårsåre enn andre :)

+ Svar til tråden

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg