Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 288 1 2 3 11 51 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 2878

Bilder av unghesten din

Legg ut bilde av unghesten din og skriv litt om den
    Sist endret av Alocado : 10-11-2008 kl 01:46

Her er min lille ungfole på snart 1 år, Daydream Deja Vu! :) Moren er varmblodstraver og faren er dansk pinto (American Paint, Engelsk Fullblod og (?) Araber).

Han har et herlig temprament. Er meget leken og lystig, men også mild og rolig. En veldig utadvendt men veldig knyttet til "sine" folk :) Er med på alt og elsker å lære.
    Har hatt ham siden han var ca. 6 mnd. og det har vært de beste månedene i mitt liv etter at jeg fikk ham. Han er svært tillitsfull og følger meg overalt uten grime eller leietau. Kommer trofast når jeg henter ham i gjerdet og stikker den lille mulen sin nedi grima si. Han elsker å være sammen med andre hester, og har sine utvalgte han leker med fra morgen til kveld :)

DonPånnis
    Guest
    Ung gutt på 3 år. Halvbroren til Daydream, posten oppfor

Her som ca 9 mnd.

Nå har han da full vinter frakk på bildene, så bildene er ikke akkurat kandidater til å sammenlikne med Daydream med sommerfrakken Jeg ser mye Pedro i dream, vises kanskje ikke på alle bildene, men uttrykkene jeg ser av ham, har Pedro også. Nå er de jo de eneste ensfargete avkom etter ham, og han er jo hom.. hva kalles det nå igjen, hingsten vil alltid få flekket føll, litt merkelig.
    Sist endret av DonPånnis : 19-05-2008 kl 09:20

DonPånnis
    Guest
    Fant noen bilder, tatt fra gamle eier, under 8 mnd på bildene. Har man sett! Se så liiiiiten!

Ikke rart jeg ble med et interessert i annonsen etter å ha sett disse bildene!

Er ikke min nå, men hadde ham på prøve i to uker. :)

3 år:

Siter Opprinnelig skrevet av DonPånnis Vis innlegg

Nå har han da full vinter frakk på bildene, så bildene er ikke akkurat kandidater til å sammenlikne med Daydream med sommerfrakken Jeg ser mye Pedro i dream, vises kanskje ikke på alle bildene, men uttrykkene jeg ser av ham, har Pedro også. Nå er de jo de eneste ensfargete avkom etter ham, og han er jo hom.. hva kalles det nå igjen, hingsten vil alltid få flekket føll, litt merkelig.

Synes Dream likner masse på Pedro! :) Hehe, Dream har heller ikke sluppet vinterpelsen enda ettersom det har snødd så mye, bare ved bringen og på bakbeina, ser ut som et skikkelig lørvetroll :)
    Næh, var det alltså ganske sikkert at de skulle bli flekkete? :) Da er de jo ganske spesielle!

Enda flere bilder av den lille:

- Ikke se på gjerdet, var skjedd noen uhell med lekne unghester når vi ikke hadde strøm :p Portene skal skiftes.
    Sist endret av Cidril : 19-05-2008 kl 17:50

Siter Opprinnelig skrevet av Embliss Vis innlegg
    Er ikke min nå, men hadde ham på prøve i to uker. :)

3 år:

OT: Men sånn jakke husker jeg at jeg hadde

Tinkerhoppa vår Blue Velvet, som blir 3år i år.

Andre gang vi var å besøkte henne før hun kom til oss.
    Ca 10mnd her.

Samme dagen eller dagen etter hun kom til oss.
    Kjempe ren og pen

6 uker etter hun kom.

På utstilling som 2åring.

Fortsatt 2åring.

3åring.

Vogn på for andre gang=D

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg