Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 62
    Siter Opprinnelig skrevet av Karen Vis innlegg
    Leif Hoseth har vell også fagbrev..
    Nei, det har han ikke, med mindre han har fått det nylig. På hovslagerforeningens egne sider står han uten, i hvert fall. I følge disse sidene er det kun Stig som har fagbrev i hele Trøndelag. Dette stemmer også med det jeg er blitt fortalt tidligere.

Ikke brukt Trond.. Hærregud..

Koffer ikke bruk Trond?

Karen
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Puselusa Vis innlegg
    Stig er utvilsomt flink til å sko. Selv finner jeg ikke hovslager etter størrelsen på regninga, men etter hvor dyktig vedkommende er i sitt fag. Dessverre har han alt for mye å gjøre. Har brukt Stig siden 1994, men de siste par årene har han vel skodd for meg bare to ganger. Jeg er avhengig av en hovslager som kommer når han skal, derav dette valget.

Andre jeg har brukt er Lene Søyseth (anbefales!), Arve Sjoner, Trond Espeland, Torgeir Rundtom, Per Einar Sørmo og Jomar Grande Rabban.

Nå bruker jeg Arild Olsen, og er veldig fornøyd. Kommer når han skal (gjerne før) og skor på en måte jeg liker.
    Arild brukte jeg en gang... var der ikke under skoing, og må ærlig innrømme jeg ikke husker hvordan resultatet ble:p

Karen
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Puselusa Vis innlegg
    Nei, det har han ikke, med mindre han har fått det nylig. På hovslagerforeningens egne sider står han uten, i hvert fall. I følge disse sidene er det kun Stig som har fagbrev i hele Trøndelag. Dette stemmer også med det jeg er blitt fortalt tidligere.
    Ånei.. har trodd det jeg men, er vell fordi jeg har hørt så mye om han at han er proff...

Fordi, Trond er ikke så flink..
    Altså på stallen her er det alltid tull etter han har vært dær.
    Alltid er det minst en hest som går med baksko på framføttene. Slår på mye skeiv sko. Dette er fordi han har flest av disse. Å når han er her for å sko klarer han aldrig å konsentrere seg om det, han skal alltid begynne å legge seg borti ting han ikke har noe med. Noen ganger må faktisk de som har hesten begynne å mase på han om han begynne å sko snart, for det er faktsik det han kom for.
    Han har også drevet å sakt at en hest var forfangen, som ikke var forfangen.

På en stall med 15 hester, og nesten alle bruker han, da ser du MYE tull. Nesten ingen her som vil bruke han mer pga så alt for mye tull.
    Ville ikke brukt han om han gjorde det gratis for meg en gang. Never!

Hovslager
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Tonje Vis innlegg
    Han har også drevet å sakt at en hest var forfangen, som ikke var forfangen.
    Det er ingen horribel feil å gjøre, i mine øyne. Vi kan alle ta feil.
    Verre om man har mistanke om forfangenhet og ikke sier noe.

Siv

Siter Opprinnelig skrevet av Hovslager Vis innlegg
    Det er ingen horribel feil å gjøre, i mine øyne. Vi kan alle ta feil.
    Verre om man har mistanke om forfangenhet og ikke sier noe.

Siv
    Joja, sant det da..

Jeg har brukt Trond på to av helfôrhestene mine, og har kun gode ord å si om han. Kom gjerne før tiden også, faktisk.
    Ringte han en ettermiddag å spurte om han kunne komme iløpet av uka. "Kan jeg komme i kveld?" Gjett om jeg ble overrasket :p

Synes han er kjempeflink og trivelig, og han forklarte hva han gjorde og hvorfor. :) Siden jeg går på hestelinja og har hovslagning fant vi ut at han kunne undervise med det samme han skodde, og jeg lærte faktisk mye av han. :)

Den siste hesten jeg hadde var heller ikke glad i å løfte fotene, og likte ikke høye lyder (banking på sko og sånn). Men til Trond var han snill som et lam, og Trond var veldig rolig, tolmodig og snill med han. :)

Hestefaglærer Anniken B sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Vikebukt
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Jeg har stort sett brukt Stig, og har vært kjempefornøyd! Han har vært treig et par ganger, men han ringer stort sett og sier ifra på forhånd. Har også brukt Torgeir Rundtom da jeg gikk på Torshus, veldig fornøyd med han og. :) Morten Hagen skor også i Trøndelag, mener han har vært lærling hos Stig, og tror han også har fagbrev, samt Asgeir Folstad. Asgeir tror jeg skor mest på Biri, han kjører ned dit og skor en gang i mnd eller så, men siden han omtrent er naboen vår hjemme så har han skodd våre også, og jeg har vært fornøyd med han. Hvor er den lista over hvem som har fagbrev og ikke igjen?

~Anniken
    Anniken, tre prikkedyr og en kul gul!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg