Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 62
    Stig er utvilsomt flink til å sko. Selv finner jeg ikke hovslager etter størrelsen på regninga, men etter hvor dyktig vedkommende er i sitt fag. Dessverre har han alt for mye å gjøre. Har brukt Stig siden 1994, men de siste par årene har han vel skodd for meg bare to ganger. Jeg er avhengig av en hovslager som kommer når han skal, derav dette valget.

Andre jeg har brukt er Lene Søyseth (anbefales!), Arve Sjoner, Trond Espeland, Torgeir Rundtom, Per Einar Sørmo og Jomar Grande Rabban.

Nå bruker jeg Arild Olsen, og er veldig fornøyd. Kommer når han skal (gjerne før) og skor på en måte jeg liker.
    Sist endret av Puselusa : 15-05-2008 kl 13:00

Sprangtanta Hege sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    38
    Bilder
    43
    Jeg bruker Stig, og har brukt han siden i høst. Er veldig fornøyd! Jeg har ingen problem med at han ikke kommer når han skal, men mulig fordi jeg står i Trondheim, og han har veldig mange av kundene sine her.

Hegepii
    Guest
    Puselusa, vi har funnet ut det vi og, at Stig tar på seg for mye... :/
    synd, siden han er så flink! kanskje ikke så rart at han er ettertraktet som hovslager da?? :p

En ting, har Torgeir Rundtom fagbrevet? ikke brukt han på mange år vi.. Han skor lengre i tåa enn Stig, så vi gikk over til Stig etter å ha begynt å vært mer hos Louise.. :p
    Har alle de andre du nevner fagbrev?
    Sist endret av Hegepii : 21-05-2008 kl 23:04

Hegepii
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Hege Vis innlegg
    Jeg bruker Stig, og har brukt han siden i høst. Er veldig fornøyd! Jeg har ingen problem med at han ikke kommer når han skal, men mulig fordi jeg står i Trondheim, og han har veldig mange av kundene sine her.
    Det er nok fordi du er i Trondheim ja.. Han kommer hvis det er krise, for da kan han ta det på tur hjem, men det blir vel vanskeligere å kjøre innom for å sko noen hester opp her.. :/

Siter Opprinnelig skrevet av Hegepii Vis innlegg
    Puselusa, vi har funnet ut det vi og, at Stig tar på seg for mye... Sier ja i hist og pist, men kommer han når han har avtalt? neei... :/
    synd, siden han er så flink!

En ting, har Torgeir Rundtom fagbrevet? ikke brukt han på mange år vi.. Han skor lengre i tåa enn Stig, så vi gikk over til Stig etter å ha begynt å vært mer hos Louise.. :p
    Har alle de andre du nevner fagbrev?
    Tror ikke Rundtom har fagbrevet nei. Har ikke så god kjennskap til ham, da jeg brukte han bare et par ganger. Så vidt meg bekjent er det bare Stig i hele Trøndelag som har fagbrevet, dessverre.

Hegepii
    Guest
    Har ikke Trond og det da? Synes jeg har hørt det en gang.. men kan være jeg tar feil :)

Mulig han har tatt det nå da, er en stund siden jeg brukte ham.

:)

Karen
    Guest
    Leif Hoseth har vell også fagbrev..

Men, Stig -ingen over, ingen ved siden!
    Tidligere har vi hatt problemer med å få han til å komme vi og, men nå det siste året har han jo kommet på flekken og skodd som bare det!

Karen
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Elisabeth-Laura Vis innlegg
    1400,- for skoing med sko ++????

Oi.... Enten har prisene steget veldig mye på et år, ellers tar min gamle hovslager ganske lite!
    Man må faktisk ut med de penga for å få det profft gjort. Jeg legger heller i et par ekstra lapper og får det gjort av en med utdanninga og erfaringen.
    Tvert imot synes jeg det er tragisk å velge hovslager etter pris, det gjør at de som faktisk ikke er flinke (iallefall ikke sammenlignet med en med fagbrev) skor..
    Dessuten er jo skoing mye mer enn å gå over med en fil, og klaske på en sko, mye kan gjøres galt, og mye kan gjøres bedre!

For ca et år siden var prisen sånn iallefall (to hester):

skoing (to hester), Stig D.:
    jobb: 1400 kr
    8 sko: 360 kr
    32 brodder: 224 kr
    8 gummisåler: 500 kr
    + mva
    SUM : ≈3100 kr ..
    Sist endret av Karen : 15-05-2008 kl 14:50

Hegepii
    Guest
    noen ganger må man faktisk velge litt etter pris og, om man er student eller lærling.. kan jo være at man får en større dyrlegeregning den måneden, og ikke har nok til 1400 kr i skoing?
    men ja, hadde stig kommet hver gang jeg hadde ringt, på den dagen han hadde sagt det, så hadde jeg nok ikke funnet en annen hovslager.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg