Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 62
    Dette er en knall butikk!!
    Jeg bestilte salen min derifra, og 5 dager etter bestilling var den kommet:)

Helene, Pånni og Conrad Helenepia sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Mosjøen
    Alder
    27
    Bilder
    8
    Jeg må begynne å spare! *kremt* etter jeg har kjøpt sal, vel og merke x)
    I all ryttersport skal hensyn til hesten alltid komme først *Code of Conduct*

Junior Member
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Åfjord
    Alder
    23
    Bilder
    4
    hva tilsvarer 145cm i dekken i slike str? å 38 i ridebukser?

Aktiv bruker Kristin&Lillebror sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2008
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Alder
    38
    Bilder
    22
    Sikler litt e. Bates Inova.. den var "billig" der..

str 145 i dekken er 6,6.

... Miriam sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Ølensvåg, i Vindafjord kommune
    Alder
    25
    Hvor mye i NOK blir det i porto og moms sånn ca?

Om man bestiller en sal til ca 3000 NOK, hvor mye betaler man når man henter pakkken?
    Working on a dream

Du vil få refundert den britiske momsen som er 15 % etter at du har mottatt varene dine (Sender dem en mail og og så får du pengene inn på kontoen du brukte når du betalte varene).

Ved kjøp betaler du 25 % norsk moms på kjøpesum OG porto. I tillegg kommer et "papirmølle"-gebyr på 150-180 kroner.

Du betaler med VISA slik at porto og kjøpesum er betalt innen de sender pakken. Når du henter pakken betaler du geyret + norsk moms. (bestiller du større ting kommer pakken som regel via et spedisjonsfirma som sender deg en faktura på gebyr + moms som må betales før de sender pakken videre til deg - mindre ting kommer direkte til posthuset og du betaler når du henter den ut)

En sal som koster 3000 (la oss si det er inkl porto) betaler du 750 kroner i norsk moms på + ca 150 kr i gebyr. Totalt 3900 kroner. Du får tilbake den britiske momsen som utgjør ca kr 400,- Da har salen kostet deg 3500 kr.

Pundet er relativt svakt om dagen. 1 £ er ca 10 NOK .
    If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong.

Nå venter eg på min første pakke herfra:) Den kom til haugesund i går, så det blir spennende å se om den kommer i dag! *gleder meg*

Jeg har nå bestilt noe utstyr herifra. Kundeservice har nå bedt meg om å oppgi mitt person nummer for å gi det til transport firmaet som skal sende pakken, men begrunnelsen at det trengs for tollbehandling.

har noen vært borti dette før?
    Jeg har da bestilt varer fra mange ulike land, men ingen som har spurt meg om mitt personnummer før....? Og det er vel ikke akkurat vanlig å oppgi personnummer til hvem som helst heller...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg