Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 62
    De gangene jeg har handlet derfra har jeg fått refundert den engelske momsen etter at jeg har fått varene. Har aldri vært noe problem.
    If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong.

Siter Opprinnelig skrevet av Opal Vis innlegg
    De gangene jeg har handlet derfra har jeg fått refundert den engelske momsen etter at jeg har fått varene. Har aldri vært noe problem.
    Men du har kontakten dem ang dette på forhånd? Eller har du måttet "ordne selv" i etterkant, for å sørge for at det ble rett?

eg sendte nylig mail for å høre, og da svarte de at eg fikk den refundert etterpå, og at eg måtte sende mail etter at eg hadde bestilt for å få refundert det!
    Var noe med at de pleide ikke å refundere momsen men heller gav lav frakt, men dersom eg ville ha momsen igjen så sendte eg bare mail og så ble frakta på 38£

Jeg har bare sendt en mail etter at varene kom. No problemo.
    If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong.

hvor mye er det i frakt da?

enten så var det 28£ eller 38£.. tror det var 38£ dersom man ville ha den engelske momsen igjen. vertfall det det står i mailen eg fikk

ok:)

Helene, Pånni og Conrad Helenepia sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Mosjøen
    Alder
    27
    Bilder
    8
    Det var jo sykt billige GPA hjelmer der da! Under halv pris av Norsk pris!! *løøpe å kjøpe*
    I all ryttersport skal hensyn til hesten alltid komme først *Code of Conduct*

alt er jo billig omtrent:) er weatherbeeta dekkenene som er i min interesse

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg