Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 7 av 7 FørstFørst ... 5 6 7
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Merkelig var akkurat det jeg tenkte ja. Har mailet mer frem og tilbake, men de står på sitt. Som norsk må man altså nå betale prisen som står på nettsiden (den er inkludert engelsk mva) pluss norsk mva når varene kommer til Norge. Så selv om de har billig porto blir det mye dyrere å bestille herfra enn andre steder - spesielt hvis man bestiller for en del kr.

Jeg skrev også til de at jeg hadde forventet å få opplyst om dette når jeg sendte bestillingen, der skrev jeg nemlig at jeg var norsk og skulle ha tilbake engelsk mva. I så tilfelle hadde jeg selvfølgelig kansellert bestillingen. Fikk da til svar: "The delivery information is passed on automatically and not looked over by a person here unfortunately so it wouldn’t have been seen." Hvorfor i alle dager lager de da et felt hvor man kan skrive inn kommentarer og beskjeder? Antar liksom at de da leser det

Uansett, jeg har nå mailet frem og tilbake en del ganger. Påpekt at dette ikke kommer klart frem av kjøpsopplysningene, at det avviker fra andre nettbutikkers praksis osv. Kommer ingen vei, så jeg får vel bare ta tapet på ca 500 kr og sette det på kontoen for at jeg i alle fall har lært å ikke kjøpe derfra mer...
    Sist endret av LiA : 11-12-2012 kl 10:26

Noen som har handlet fra disse i det siste?? :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg