Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 28 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 272

Rosa hesteutstyr

Jeg fant ingen slik tråd, men bare dytt opp en annen hvis den eksisterer i fra før. Rett og slett en tråd hvor folk kan vise frem sitt rosa hesteutstyr, og gjerne også linker til nettsteder med mye rosa.
    Først ut.. noen som vet om nettsider som selger rosa hodelag?

Ponnyprakt har rosa hodelag. Her og her. :)

Jeg har raidet PP, såklart. Har også planer om å gå til innkjøp av et rosa bittløst hodelag i nylon i fra bitlessbridle.com når den tid kommer.
    Rosa grimer da? Utrooolig vanskelig å finne noen uten en masse ponnier på.. og leietau!

og Chantey IrisV sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bø, Telemark
    Alder
    26
    Min prinsesse ponni

Drit styggt rosa glitterpannenbånd:p (så styggt at eg måtte ha det)

Vinterpysjen hennes (elsker det dekkenet - pessoa sitter fantastisk bra på lille gul)

Har også knæsj rosa allround schabrak med knallblå skrift (Saroz Stjerna på ene siden og Iris Jeanette på den andre) og en babyrosa dressurschabrak.
    Ja innrømmer at jeg har litt dilla på rosa utstyr - men bruker aldri alt samtidig. Det blir for masse! Finnes jo grenser!
    Hvil i fred Melody Boy 5.2.1999-19.10.2009
    Sea Chantey f.18.5.2010, kom til meg 2.3.2011

Iris, ponnien din kledde rosa:o
    Wæw altså
    Jeg er selv motstander av rosa.. Jeg har.. 1 rosa plagg i hele klesskapet mitt! og den dagen jeg får hest får du ikke et glimt av rosa en gang;p
    *mumle Maja og rosa..*

Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bø, Telemark
    Alder
    26
    Haha! Man får ikke på meg masse rosa heller - mumle noe om at det får gå ut over hesten fordi jeg er for stor:p Næh hun bryr seg jo døyten om farger så da har det vel lite å si!
    Må bare få sagt at det meste av utstyret hennes er blått, brunt, beige og sort :)

Jamen Iris&Saroz, du har med å skrive hvor du har funnet alle disse vindunderartiklene. :p

Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bø, Telemark
    Alder
    26
    Siter Opprinnelig skrevet av Amanthea Vis innlegg
    Jamen Iris&Saroz, du har med å skrive hvor du har funnet alle disse vindunderartiklene. :p
    Dekkend, grime, leietau og bandasjer var i en samlepakke, pannebånd og knallrosa schabrak m/skrift var fra skoies.

Babyrosa dressurschabrak er fra minhestebutikk.no

og pessoa dekken er fra alvøen ridebutikk

Skal prøve å få tatt noen bilder etter helgen. Denne tråden skal jeg følge med på.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg