Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26

Skjoldur, flekkete 3 - gjenger etterlyst!

Ja, leter etter min forrige forhest, Skjoldur. Dette var en meget spesiell hest både utseendemessig og i personlighet. Altfor glad i å bråsnu og springe hjemover på tur, og alltid full av fart!

Var brun og hvit, med en trefarget hale. Tror det var brun først, så hvit, så svart. Uansett, spesiell hale. Hadde også en stjerne i pannen. Var veldig kosete og fin. Led dessverre av forkalkninger, men ble behandlet for dette før jeg fikk ham, ikke spør meg om hvordan. Spretten og sprek av seg!

Født 17.mai 1994, og jeg hadde ham fra 14.mars 2005 til 18.august 2005, en fantastisk periode. Eierne var Kvistli islandshestsenter (www.kvistli.no) og de solgte ham etter at jeg leverte han tilbake. Og jeg aner ikke hvor. Er det noen som vet hvor han har endt opp? :)

Hegepii
    Guest
    Han har nok vi og hatt på for her på gården hesten min står på.. :)
    Trodde han var avlivet pga forkalkningene jeg? vi hadde han vel for 4 år siden eller noe tror jeg..

Husker jeg red han et par ganger, men han var veldig vrang og tullete av seg.. Viste tydelig at han ikke hadde det bra med seg selv.. Vi fant jo ikke ut at han forkalkninger før etter noen måneder, og det var derfor han var som han var.. :/ stiv og støl hele tia og..
    stakkar liten :/
    Sist endret av Hegepii : 28-04-2008 kl 09:38

Jeg har en Skjoldur, men ikke denne :)
    <3

Hegepii: Au, hun jeg hadde han på for av sa han var behandlet for det. Og jeg hadde ikke rare erfaringen da, så jeg trodde jo alt var fryd og gammen jeg. Stakkars dyr :(

Ingen flere som kjenner til han, og om han evt. er avlivet?

Hegepii
    Guest
    Uff, ja, han hadde det ikke godt når han var hos oss! men det kan jo hende behandlingen funka så lenge han var hos deg da? men at det ble værre? han var jo litt eldre også, så kan være at de ikke ville utsette en sånn snill en for behandlinger!

Veronica&Ritske
    Guest
    Vet det står en med samme navnet i Nittedal på grensa til Skedsmo.
    Skal se om jeg finner et bilde av han!

ÅH håper virkelig det er den samme

Veronica&Ritske
    Guest

Desverre ikke han :/ Skjolduren jeg hadde var brun og hvit, men takk for at du sendte inn bilde og greier! :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg