Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 5 av 5 FørstFørst ... 3 4 5
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Det faller mer og mer på Stjerne Faks føler jeg. Alm Viktor tør jeg ikke på grunn av eksteriør'minusene' han har. Røste Bo er jeg redd blir for kraftig? Åsajerven liker jeg ikke helt av en eller annen grunn... Tåpelig, men sant.

Men siden hun ikke skal bedekkes i år, er det mye som kan skje på hingstefronten. Det hadde egentlig vært litt morsomt å bedekt med Stjerne Faks i år siden han er ny i avlen i år, men det passer dårlig med en unghest neste år så da må jeg nok vente. Men skulle gjerne ha sett vetrinæranmerkningene og dommeruttalelsene på ham.

insolita
    Guest
    Stjerne Faks

Jeg følger ikke så fælt med på den hesten, men jeg ville forsøkt å finne ut hva som har skjedd med den, for den er tydeligvis ikke i orden. Sett i forhold til manglende prestasjoner siden i fjor sommer, synes jeg hesten egentlig er priset noe høyt.

Edit for å si: ikke la deg lure av den kanskje litt grove halsen og til Röste Bo. Hele framparten er fra siden litt "mye", Lunik er også sånn. Måte kjøpe nytt løpsbrøste fordi han var så lang fra bogen og bak til saletten. Mistenker at Röste Bo er litt samme typen. Mye hals og mye skuldre, men likevel sportsmodell. Han ser ikke ut til å være to meter brei akkurat. Husk også at det er hingst, og at en hingst naturlig er kraftigere enn en hoppe. Han er ikke helt H.G. Balder akkurat, men jeg vil ikke karakterisere han som en tung type, uten at jeg har "klådd på han" personlig.

Edit igjen fordi jeg akkurat så prisen på Röste Bo. Underbygger bare hva jeg mener om prisen for Stjerne Faks...
    Sist endret av insolita : 29-04-2008 kl 18:53

Jo, det er nettopp det med prestasjonene hans den siste tiden.

Og om Røste Bo ikke er mer enn normalt bygd, så er han jo mer aktuell. Æsj, det er ikke lett... Men nå har jeg i hvert fall litt fornuftige innspill:)

Røste Bo, var U-T-R-O-L-I-G nydelig!
    Anniken Grande

Så festlig å finne denne igjen. Ble til slutt Alm Viktor, og jeg kunne jo ikke valgt en bedre match tror jeg. Avkommet er omtrent mannen i mitt liv

Travet har han sa også <3 Norges 8. raskeste 3. åring i 2014 og nr. 3 i kriteriet. Bare Smedheim Solan og Jærvsørappen som var raskere enn ham det året. Totalt har han en trippelprosent på 80 og rekord 24.8v. På listen over de beste i landet alle årene han har startet.

Men svær ble han, gullungen min :P

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg