Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 3 av 3

HJELP, gjerdeutstyr til hingst

Gjelder en nordlandshest hingst på 3 år som kommer til helgen.
    Den skulle egentlig stå lengre oppe i bygda, men er så masse snø der enda så blir problematisk å sette nye gjerder osv.
    Derfor ble nødløsningen å sette den på en liten stall som har stått ubrukt en stund, like ved her jeg bor, trafikkert vei like ved stallen og ridesenter 100m nedenfor (et gjorde imellom) med mange hopper der.
    Ganske dårlige gjerder, og ihvertfall mht at jeg har hingst må jeg kjøpe nytt gjerdeutstyr og sette opp. Må gjøre alt selv, ettersom han som eier stallen, kun han den der liksom, han bor der ikke en gang : p

Så til slutt, hva anbefales av gjerdemateriell for hingsten min? Ikke for dyrt siden hesten vil stå der bare 1 mnd (kanskje 2 om det går greit der, men blir ensomt da), men må være av kvalitet. Hverken jeg eller hoppeeierne nede på ridesenteret ønsker seg en N/L x varmblods blanding : p

Takker for svar, håper dette blir nok en også koselig tråd her på Forumhest :]

gjerne bilder om noen har, av forslag til gjerdeoppsett til hingst.

Plaststolper og strømband...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg