Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 20 av 20 FørstFørst ... 10 18 19 20
Viser resultater 191 til 195 av 195
    SOm regel sprangsal, frembeinsbelegg, hodelag med rett gummibitt og uten neserem (for variasjonen sin skyld). Refleksridedekken og beinreflekser i mørket. Rir ofte i mørket. Ridebukse og vanlig ridetøy på meg. Outdoorboots på beina i sikkerhetsstigbøyler, hodelykt og alltid sikkerhetsvest og hjelm. Og selvfølgelig refleksvest på kvelden.

Er det kaldt og ikke mørktnrir jeg meg et ullebdedekken. Men egentlig så prøver jeg å ri med refleksdekken på dagen også for å være synlige hvis det skjer noe.

Rytter: Hjelm, Joggebukse (Er ikke fan av å gå i tettsittende klær, så jeg rir som regel i joggebukse), joggesko (gummistøvler på sølete/våte dager)
    (Dersom det er mørkt, tåkete eller i jaktperiode: Refleksvest, hodelykt og reflekser på beina)

Hest: Taugrime og sal/barbakpad, NH-tau til tøyler
    (Dersom det er mørkt, tåkete eller i jaktperiode: Refleksdekken, beinrefleks, refleksfortøy)

På ekstra kalde dager hender det jeg har på et dekken,så jeg har noe å ha over beina :p

Dessuten har jeg iblant hatt med meg Carrotsticken, dersom jeg har tenkt til å trene litt fra bakken i skogen, f.eks.
    Sist endret av Lykke : 18-06-2011 kl 19:26
    Keep it natural!

Rytter: Hjelm

Hest: Hodelag. Sal bruker jeg kun når jeg må.
    Christine og Besta sin hjemmeside:)

Hvil i fred, Sprite Girl<3 03.09.92-13.01.12

Rytter: Hjelm, ridesko med chaps eller ridestøvler, sikkerhetsvest, ridebukse (sikler på slike distansebukser=D) hansker (refleks varmere klær etter været)

Hest: Sal, hodelag, evt martingal, beinbelegg på alle 4. Lendedekken/refleks om årstiden sier det=)

Kan hende jeg rir både bittløst og uten sal, men aldri når jeg skal trene hesten kun koseturer.
    Alltid bitt når jeg kjører i speedcarten, sikkerhestvest og hjelm..

Flink å dra opp gamle tråder du Bacce

På tur har Lollipoptraveren følgende:
    Barefoot Cheyenne bomfrisal med tilhørende pad
    (og med stigbøyleremmer, plaststigbøyler- ofte med tåbur samt dressurgjord)
    Fortøy
    Hodelag med hack
    Senebelegg fremme. (om han er skodd, stryksokker bak ogå)

Jeg har selv enten ridebukse eller jeans (helt vanlige fra cubus hehe)
    Joggesko eller ridesko (ariat)
    Singlet og undertøy og Ullsokker, alltid ullsokker
    Fleecejakke. (ved varmt, ingen jakke- men DET er sjelden det !!)

Og vinteren har jeg mer klær på selvsagt og da har travern lendedekken i ull som oftest evt gold stripe teppe.

~signatur~
    Traverbloggen- vårt nye liv sammen oppdateres stadig så ta gjerne turen innom :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg