Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 25

Tråd: Bomfri sal

Jeg fikk svar og har nå fått bestilt alt jeg trenger til Barefoot Lexington salen Gleder meg til å få det
    Team Viking
    Real fjordpower!
    June Prinsessa, Josefine Prinsessa og Tina

Sendte mail til Hansi på tirsdags morgen om bestilling av justerbar forsvissel til salen min. Dagen etter kom postmannen med den. :)

I dag fikk jeg pakken min
    Team Viking
    Real fjordpower!
    June Prinsessa, Josefine Prinsessa og Tina

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Har bare møtt Hansi "live" og kjøpt utstyr i butikken hans, så var spent da jeg bestilte utstyr. Fikk svar på mailene mine samme dag og fikk pakken min superkjapt

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Har bestilt her igjen og er like fornøyd hver gang:) Skulle kjøpe en pad, men den eneste han hadde inne nå av den var en som var brukt så jeg fikk avslag på den. Da jeg hentet den, så så man ikke at den var tatt opp av pakningen en gang og den var hvit

Kjempefornøyd, ekstremt god service. Kjøpte en Barefoot Arizona, han mente at barefootfenderne ikke matchet saln min like godt som startrekk sine så da fikk jeg de for samme pris! =D
    Kommer til å bestille mer ifra han, angrer nesten allerede for at jeg bestilte bosal fra Rodeo og ikke ett bittløshodelag fra Hansi...men så var det bosal jeg skulle ha da, men service og hvor raske de er spiller stor rolle.

Har oppigjennom årene kjøpt 4 saler av Bomfrisal og vært like fornøyd hver gang. I tillegg har jeg kjøpt gjorder, ekstra tilbehør og ulike salunderlag. Super god kvalitet og fantastisk god service

Noen som har erfaring med Amber Bridle 2 i 1?

Har kjøpt 2 saler av Hansi, begge gangene tok jeg turen til Selbu, og kan signere alle her, knall service og kanongode saler :)
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Har alltid vært veldig fornøyd med service og leveranse fra på bomfrisal.no (kun bestilt, aldri vært der "live"). Men da vi skulle ha nytt bomjern sist, ble det kluss og jeg synes ikke tonen var noe trivelig i svarene jeg fikk.

Vi skulle ha et K3 bomjern til Startrekk Dressur, og bestilte det. Tok vinter og strømpebukser før det kom, da de ikke hadde det på lager. Litt ventetid er alltids greit, men en måned er lenge for en hest å gå med for trang sal/uten sal. Uansett, vi har alltid fått god service og hyggelig tone derfra, så det var ikke noe å bli sur for.

Da det endelig kom, var det hvitt, bredere enn K2-jernet vårt, men ikke spesielt videre, og det var merket D3. Kontaktet selvsagt Hansi med en gang, men fikk til svar at det var rart, at de sjekket bredde og lengde før de sendte ut. Han spør om jeg er sikker på at det er den nye modellen ST jeg har, og ber meg ta bilder av sal og gammelt + nytt bomjern.

Dette irriterte meg. Jeg synes faktisk det er frekt å legge alt på kunden på den måten, og at jeg i tillegg skal bruke tid på å fotodokumentere påstandene mine - når jeg lurer på om de kan ha gjort en feil.

Endte med at han tilbød meg å sende jernet i retur mot at de tok porto jeg fikk igjen pengene. Men innen tilbudet kom, hadde vi kjempet jernet på plass i salen - måtte være tre stk for å få det inn. Nå har hesten begynt å reagere på salen, og når jeg ser gjennom kommunikasjonen mellom oss ser jeg at han aldri har svart på om det faktisk skal være merket D3 og ikke K3.

Har sendt smp til ham om dette nå, så får jeg se hva han svarer.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg