Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Bomfri sal

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Har alltid vært veldig fornøyd med service og leveranse fra på bomfrisal.no (kun bestilt, aldri vært der "live"). Men da vi skulle ha nytt bomjern sist, ble det kluss og jeg synes ikke tonen var noe trivelig i svarene jeg fikk.

Vi skulle ha et K3 bomjern til Startrekk Dressur, og bestilte det. Tok vinter og strømpebukser før det kom, da de ikke hadde det på lager. Litt ventetid er alltids greit, men en måned er lenge for en hest å gå med for trang sal/uten sal. Uansett, vi har alltid fått god service og hyggelig tone derfra, så det var ikke noe å bli sur for.

Da det endelig kom, var det hvitt, bredere enn K2-jernet vårt, men ikke spesielt videre, og det var merket D3. Kontaktet selvsagt Hansi med en gang, men fikk til svar at det var rart, at de sjekket bredde og lengde før de sendte ut. Han spør om jeg er sikker på at det er den nye modellen ST jeg har, og ber meg ta bilder av sal og gammelt + nytt bomjern.

Dette irriterte meg. Jeg synes faktisk det er frekt å legge alt på kunden på den måten, og at jeg i tillegg skal bruke tid på å fotodokumentere påstandene mine - når jeg lurer på om de kan ha gjort en feil.

Endte med at han tilbød meg å sende jernet i retur mot at de tok porto jeg fikk igjen pengene. Men innen tilbudet kom, hadde vi kjempet jernet på plass i salen - måtte være tre stk for å få det inn. Nå har hesten begynt å reagere på salen, og når jeg ser gjennom kommunikasjonen mellom oss ser jeg at han aldri har svart på om det faktisk skal være merket D3 og ikke K3.

Har sendt smp til ham om dette nå, så får jeg se hva han svarer.
    Ofte må man kjempe litt for å klare å bytte jern i startrekk, bare så det er sagt.
    Jeg syns egentlig ikke dette hørtes så galt ut jeg? Du er jo allerede frustrert, så da tolkes det kanskje slik. Men det er jo så mange saler som svirrer rundt, og det er nok ikke umulig at han har vært med på at folk tror de har en annen sal enn de faktisk har.

Aldri vært vanskelig å bytte i ST sammenlignet med f.eks Werth-salen min Uansett, jeg ble grinete pga ordlyden i e-posten, som jeg ikke har gjengitt her av høflighets skyld.

Noen som vet om det er riktig med D3 da? Ikke fått svar av dem ennå, men det har jeg jo forståelse for. Håper jo de har flere kunder enn meg

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Åja, det var skrevet frekt ja. Merkelig

Jeg sleit veldig med å bytte på min espaniola iallefall. Spesielt når jeg skulle sette tilbake det vide (K4) jernet den kom med. Herrejessukristiansen altså. Blir svett bare ved tanken.

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Aldri vært vanskelig å bytte i ST sammenlignet med f.eks Werth-salen min Uansett, jeg ble grinete pga ordlyden i e-posten, som jeg ikke har gjengitt her av høflighets skyld.

Noen som vet om det er riktig med D3 da? Ikke fått svar av dem ennå, men det har jeg jo forståelse for. Håper jo de har flere kunder enn meg
    Jeg er nok ikke mye til hjelp for jeg har den gamle dressage og på bomjernene jeg har står det K..

Men det ER noe kluss med bomjernene til startrekk dressage fant vi ut i en annen tråd her, men da mener jeg selger bør være ydmyk for dette for regner med han har fått det med seg siden han målte det før han sendte det slik jeg forsto det?

Edit for å si at jeg aldri har hørt om D3 og K er den gjennomgående bokstaven til startrekk både ved generelt nettsøk og div. Nettbutikker. Men det er et lag? Fant heller ingen hvite, kun svarte.
    Sist endret av Gudhild : 21-02-2013 kl 03:37

Fått svar igjen. D er den nye bokstaven, visstnok. Og det skal være hvitt og bredere enn K-ene tydeligvis. Nå må vi ha nytt igjen, og måtte da bestille D4.

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg