Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 15
    Zeb98
    Guest

Kurs i Parelli Natural Horsemanship

Heisann, Ønsker du å lære mer om horsmanship og hvordan få en et enda bedre forhold til hesten din. Da kan jeg med trygghet anbefale Parelli Natural Horsmanship.

For mer informasjon ta kontakt :)

Jeg er veldig interessert !! Men hva koster det ja?=)
    "En hest uten rytter er fortsatt en hest, men en rytter uten hest er bare et menneske"

Zeb98
    Guest

Parelli

Heisann, har hatt litt data problemer her, men nå er jeg omsider på nett igjen :)

Level 1 kurset som er over 3 dager koster 4300,- imkl lunch med hest
    og uten hest 2150,-

Level 2 kurset som er på 2 dager koster 2900,- med heste og
    1450,- uten hest
    Prisene er inkudert lunch hver dag.

noen synes nok kanskje at det er litt dyrt, men jeg har vært på mange forskjellige kurs, og her fikk jeg virkelig valuta for pengene. Det tror jeg nok flere som har vært på Parelli kurs er enig med meg i.

Hilsen Hege

Er helt enig Var på kurs med eddy mode 3 stjerners parelli innstrukør:) var virkelig verdt pengene.

Maria&Gledi
    Guest
    Noen som vet om det kommer noen flere kurs med han? :)

Vi her oppe i nord fikk han ikke tilbake, da han hadde det alt for travelt:( men Michael grohmann kommer istede, en annen 3 stjernes parelli innstuktør:)

Maria&Gledi
    Guest
    Åja :( hm, jeg bor på Østlandet, men jeg finner ikke noe NH kurs her i det hele tatt. Har mest lyst til å drive etter Parellis prinsipper, siden det virker veldig morro, og hesten min trenger noe som er morsomt å trene på. Alternativt hadde jo vært et kurs med Per Werner Vogel, men finner ikke noe om han heller -.-

Så du hadde vært inne på naturlighestehold. Hønefoss er jo ikke langt, så sleng deg på, det er virkelig å annbefale:)
    Ikke blir det lenge å vente heller, kurset er jo om en drøy uke:p

I want to be the best ME that I can be:)

Sol
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Maria&Gledi Vis innlegg
    Åja :( hm, jeg bor på Østlandet, men jeg finner ikke noe NH kurs her i det hele tatt. Har mest lyst til å drive etter Parellis prinsipper, siden det virker veldig morro, og hesten min trenger noe som er morsomt å trene på. Alternativt hadde jo vært et kurs med Per Werner Vogel, men finner ikke noe om han heller -.-
    Jeg kan gi deg kontaktinfo om peer W V pr pm om du vil:)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg