Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 8 av 8

Hamster på nyttårsaften

Dere med hamster, hva gjør dere med de på nyttårsaften?
    Jeg skal egentlig til foreldrene mine og sitte i kjelleren med kattene, og når jeg kommer hjem vil jeg helst ikke finne min søte lille bille død av skrekk..
    Rett utenfor leiligheten min er det ille med raketter..
    Trappene ned herfra er bratte og vanskelige å gå i med bur, så før jeg flytter henne for kvelden vil jeg prøve å finne andre løsninger.

Har en fot i hver leir når det kommer til hvor dyrene holder hus..

Wannabe eks-døgner Svalgårds Cheri sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Stavanger
    Alder
    31
    Bilder
    108
    Hamsteren min bryr seg neppe kjenner jeg han rett:)
    Han tåler det meste, så jeg ser ikke for meg han skal bli redd rakketter.
    Har aldri opplevd noen smådyr bli det:) Tror ikke de oppfatter raketter på samme måte som større dyr, hvertfall ikke etter egne erfaringer.

Så han skal stå på sin faste plass og sover sikkert
    Love you, Cheri<3
    R.I.P Ace of Diamonds:'(

Mari
    Guest
    Legg eit teppe eller noko over buret, gje den ekstra med mat og hamsterull. Der skal eg gjere med mi, og ho er type lettskremt.

Dette blir Lille Bille sin første nyttårsaften, så vet ikke hva hun blir..
    Men da prøver jeg å sette henne inn på badet med radio, og lukke alle dører inn dit.

Mari
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Anita&Svarten Vis innlegg
    Dette blir Lille Bille sin første nyttårsaften, så vet ikke hva hun blir..
    Men da prøver jeg å sette henne inn på badet med radio, og lukke alle dører inn dit.
    Det er Hermine sin fyrste også, men hun klikker i vinkel berre av at nokon slepper ned noko, eller gjer andre ting som forårsaker eit smell.

oisann.. Lille Bille er veldig uredd, og elsker når små barn klamrer litt på buret. Da kommer hun ut og er med de og synes det er så gøy.. Hun er veldig rolig og uredd. Men det er litt ekstremt med raketter akkurat utenfor her, så er litt usikker på hvordan hun vil reagere på akkurat det.

Mari
    Guest
    Du finn det nok ut. Men for all del - ikkje putt i ho noko beroligande, det tok knekken på min førre hamster.

Nei, det gjør jeg ikke!
    Setter henne inn på badet før jeg drar(jeg drar nokså tidlig) og lukker alle dører inn dit og setter på en radio.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg